Assassin's Creed 3 Multiplayer Soru-Cevap Başlığı.

  • 291 Yanıt
  • 47983 Gösterim
*

Çevrimdışı mert122

  • *
  • 71
  • Tek bildiğim şey, hiçbirşey bilmediğimdir.
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayer Soru-Cevap Başlığı.
« Yanıtla #10 : 11 Kasım 2012, 18:15:24 »
Oyunceviri ekibinden Said Sürücü'ye Multiplayer kısmı çevrilecek mi diye sordum. Çevrilmeyecekmiş.Daha önce hiç bir AC multiplayer oynamadığım için merak ettiğim noktalar var.Multiplayer modu nasıl oynanıyor ? Öldürme animasyonları her karakterin sadece 1 tane mi ? Birde modların video veya yazılı anlatımı var mı ?

Soru sormadan önce ya mantığını çalıştır ya da araştırma yap kardeşim. Animasyonlar hiç 1 tane olur mu yıl olmuş 2012, 1 animasyon için oyun mu yapılır ?

Yine de videoları veriyim :

Spoiler: Göster
1) Burada karakterler,kıyafetleri ve silahları var.
 



2)Bu Wolfpack yani Assassin's Creed 3 için Co-op.(co-op : arkadaşlarınla birlikte bilgisayarın yarattığı sanal oyunculara karşı oynamak)



3)Ve bu Simple Deathmach modu.

Daha birsürü Multiplayer modu var onları da araştırırsın artık arkadaşım  ;)


İzlediğim bi kaç tanıtım videosunda neredeyse hep aynı animasyonlar vardı.Videolar için teşekkür ederim. Birde şu sorum olacaktı adamın arkasından gelip ensesine yumruk atıp gidiyor orda adama neden öyle yapıyor ? Yani niye direk öldürmüyo ?

Orada bir çeşit kurtulma söz konusu mesela sen adamın hedefisin ve eleman sana tam suikast yapçakken onun düşman olduğunu fark edip önceden saldırıya geçersen adamı bayıltıyorsun ve kurtulmuş oluyorsun. Bunu yaptıktan sonra rakibin ayağa kalkınca bidaha sana suikast yapamıyor çünkü artık o kişinin hedefi olmamış oluyorsun :)


Spoiler: The Fire Of 1092 • Göster

Spoiler: Suikastçı'nın İnancı • Göster

Spoiler: Leap Of Faith • Göster

*

Çevrimdışı Mentor of Assassins

  • *
  • 1965
  • Klavye Suikastçısı
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayer Soru-Cevap Başlığı.
« Yanıtla #11 : 11 Kasım 2012, 23:22:25 »
Vay canına! Gerçekten mantık dışı;)
Spoiler: Bi rahat bırakın • Göster

Spoiler: Game of Thrones Kardeşliği • Göster


Bazen sadece Microsoft'ta çalışmak istersin...

*

Çevrimdışı EagLeEye

  • *
  • 662
  • #Everyone'"s" god!
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayer Soru-Cevap Başlığı.
« Yanıtla #12 : 12 Kasım 2012, 14:12:42 »
Konu amacından uzak iletiler silindi.
Life hurts a lot
more than death.

*

Çevrimdışı Auditore53

  • *
  • 9
  • Tarafını seç!
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayer Soru-Cevap Başlığı.
« Yanıtla #13 : 15 Kasım 2012, 16:56:53 »
arkadaşlar ben assassins creed 3 ü 1 hafta kadar önce aldım aldığım ilk gün uplay passaport girerken bir hata aldım sonra aradan bir zaman geçti farklı bir hata almaya başladım code mod diyodu son hatada yardımcı olabilirmisiniz

*

Çevrimdışı Anayurt

  • *
  • 9
  • Tarafını seç!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayer Soru-Cevap Başlığı.
« Yanıtla #14 : 16 Kasım 2012, 13:26:13 »
Arkadaşlar 2 gündür ps3 de assassins multiplayere girerken limited moda atıyor sınırlı erişime atıyor yardımcı olabilirmisiniz internette sıkıntı felan yok


*

Çevrimdışı Eren001

  • *
  • 2323
  • fuck you all
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayer Soru-Cevap Başlığı.
« Yanıtla #15 : 16 Kasım 2012, 15:13:13 »
UPlay Passport' u girmediysen tabii sınırlı moda atar.
Let The Good Times ROCK!

*

Çevrimdışı Anayurt

  • *
  • 9
  • Tarafını seç!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayer Soru-Cevap Başlığı.
« Yanıtla #16 : 16 Kasım 2012, 15:37:30 »
UPlay Passport' u girmediysen tabii sınırlı moda atar.

Arkadaşım onları girdim oyuna giriyordum 2 gün öncesine kadar şimdi ise girmiyor multiye


Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayer Soru-Cevap Başlığı.
« Yanıtla #17 : 21 Kasım 2012, 14:14:56 »
arkadaşlar oyunu sipariş verdim 1-2 gün içerisinde de oynamaya başlıcaz işte yalnız ben muti videolarını izlerken bana zevkli gelmedi yani sürekli hedef peşinde koşturuyoruz hedefi bulunca öldürüyoruz o bizi bulursa o öldürüyo falan. bundan farklı şeyler de muhakkak vardır ama multisi zevkli mi insan kaç saatten sonra sıkılıyo ya da sadece bul öldür tarzı mı yoksa daha komplike şeyler var mı bilgilendirirseniz müteşekkir olurum.
Life begins at the end of your comfort zone.

*

Çevrimdışı Eren001

  • *
  • 2323
  • fuck you all
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayer Soru-Cevap Başlığı.
« Yanıtla #18 : 21 Kasım 2012, 14:27:25 »
Oyun 3 yıldır aynı Multiplayer' ı kullanıyor. Zamanında ACR Multiplayer' ını dibine kadar oynayıp 50 level + 2 prestige almıştım ve şimdi AC3 Multiplayer' ın yüzüne bile bakmıyorum sıkıcı geliyor. Yani eğer Multiplayer' ı AC3 ile ilk defa oynayacaksan başından kalkmazsın, ama multiplayer' ı daha önce (ACR falan) oynadıysan zevk almazsın.
Let The Good Times ROCK!

Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayer Soru-Cevap Başlığı.
« Yanıtla #19 : 21 Kasım 2012, 14:42:08 »
demek ki bi 20 30 saat oynıcam multiyi. daha önce hiç multisini oynamadım.
Life begins at the end of your comfort zone.