AC3'e İlk Girdiğinizde Hissettikleriniz

  • 74 Yanıt
  • 19557 Gösterim
*

Çevrimdışı Metor

  • *
  • 1614
  • Halit Emir tam bir orospu çocu
    • Profili Görüntüle
Ynt: AC3'e İlk Girdiğinizde Hissettikleriniz
« Yanıtla #10 : 23 Aralık 2012, 19:15:37 »
AC3 de hiçbirşey hissetmedim ama diğer oyunlar açıldığında heyecandan kalp krizi geçiriyodum az kalsın.

*

Çevrimdışı AltairEzioBrotherhood

  • *
  • 643
  • 'Let not the world deceive thee with its beauty.'
    • MSN Messenger - ilterhan98@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: AC3'e İlk Girdiğinizde Hissettikleriniz
« Yanıtla #11 : 23 Aralık 2012, 19:18:18 »
AC3 de hiçbirşey hissetmedim ama diğer oyunlar açıldığında heyecandan kalp krizi geçiriyodum az kalsın.

Aynen. Ben elime Revelations' u aldığımda heyecandan elim ayağım titriyordu, oynamaya başladığımda da aynıydı. Ama AC3' ü aldığımda ve oynamaya başladığımda pek bir şey hissetmedim.

PSN ID : Ilterhean7

Ynt: AC3'e İlk Girdiğinizde Hissettikleriniz
« Yanıtla #12 : 23 Aralık 2012, 19:23:47 »
Orjinalin gelmesine çok vardı dayanamadım indirdim  geceleyin saat 3 gibi heyecandan kafayı yiyecekken oyunu kurdum sabeleyin 7ye kadar oynadım sonra connor a geçince bi garip oldum haytam daha saygı duyulası bir karakter gibi geldi charles lee gibilerin bize sir demesi filan hoşuma gitmişti sonra sabah saat 9 da babam odaya girecekti hemen fişi çektim dershaneden gelince bi baktım prizin fişini çektiğim için saveler gitmiş mal gibi tekrar başladım

*

Çevrimdışı orkun224

  • *
  • 986
  • We Will Not Fall
    • Profili Görüntüle
Ynt: AC3'e İlk Girdiğinizde Hissettikleriniz
« Yanıtla #13 : 23 Aralık 2012, 19:25:11 »
Orjinalin gelmesine çok vardı dayanamadım indirdim  geceleyin saat 3 gibi heyecandan kafayı yiyecekken oyunu kurdum sabeleyin 7ye kadar oynadım sonra connor a geçince bi garip oldum haytam daha saygı duyulası bir karakter gibi geldi charles lee gibilerin bize sir demesi filan hoşuma gitmişti sonra sabah saat 9 da babam odaya girecekti hemen fişi çektim dershaneden gelince bi baktım prizin fişini çektiğim için saveler gitmiş mal gibi tekrar başladım
Baya trajikomik olmuş :D :D

*

Çevrimdışı blade_kilic121

  • *
  • 943
  • THE WILL TO ACT.
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: AC3'e İlk Girdiğinizde Hissettikleriniz
« Yanıtla #14 : 23 Aralık 2012, 20:18:05 »
Çokk güzell ama neden yaşlı adamı öldürdük?

*

Çevrimdışı Florin

  • *
  • 746
  • Güle güle...
    • Profili Görüntüle
Ynt: AC3'e İlk Girdiğinizde Hissettikleriniz
« Yanıtla #15 : 23 Aralık 2012, 21:28:27 »
Ben yüklerken bayılacak gibiydim,yüklenince Allah'a bolca şükrettim,açıpta Haytham'ı görünce "Bu ne lan?!?",Connor'a geçince tekrar şükrettim ve suikastçı olunca bayılarak kapanış yaptım.

*

Çevrimdışı LoneAssassin

  • *
  • 2153
  • ليس هناك ما هو صحيح ، فكل شيء مباح.
    • MSN Messenger - assassinlone12@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger  - assassinlone@ymail.com
    • Profili Görüntüle
    • Assassin's Creed 1092 Türkiye
    • E-Posta
Ynt: AC3'e İlk Girdiğinizde Hissettikleriniz
« Yanıtla #16 : 24 Aralık 2012, 05:03:32 »
Çokk güzell ama neden yaşlı adamı öldürdük?

 Onu neden öldürdük emin diğilim ama ondan aldığımız madalyonu diğer adama verince onun bazı kapıları açıcağından bahsediyordu. Yani en azından bendeki İngilizce bilgisiyle bunu anladım :D


bilinmez gibi
x gibi
bizim gibi...

*

Çevrimdışı Calypso

  • *
  • 60
  • Blackbeard
    • Profili Görüntüle
Ynt: AC3'e İlk Girdiğinizde Hissettikleriniz
« Yanıtla #17 : 25 Aralık 2012, 15:49:49 »
"İhihihihi sonunda" diye sesler çıkarttığımı hatırlıyorum...



Way Hay and up she rises !

*

Çevrimdışı akyurt

  • *
  • 1457
  • Nice yitik biçek erse öz sapın yonumas
    • Profili Görüntüle
Ynt: AC3'e İlk Girdiğinizde Hissettikleriniz
« Yanıtla #18 : 25 Aralık 2012, 16:02:25 »
Ben yüklerken bayılacak gibiydim,yüklenince Allah'a bolca şükrettim,açıpta Haytham'ı görünce "Bu ne lan?!?",Connor'a geçince tekrar şükrettim ve suikastçı olunca bayılarak kapanış yaptım.
aynen oyuna bastım siyah bi ekran geldi aha dedim pc kaldırmayacak açmayacak yüreğim ağzımda bekledim :D

Ynt: AC3'e İlk Girdiğinizde Hissettikleriniz
« Yanıtla #19 : 25 Aralık 2012, 16:06:13 »
Benim oyunu biraz sorunluı açtığım için yani kurulum açma falan uğraştırdığı için biraz sinirli girdim oyuna :D