Assassin's Creed 3 Multiplayerda En Nefret Ettiğiniz Şeyler.

  • 30 Yanıt
  • 8681 Gösterim
*

Çevrimdışı hiperassassin

  • *
  • 176
  • Now my Creed is Templar! Only way to light!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayerda En Nefret Ettiğiniz Şeyler.
« Yanıtla #20 : 29 Ocak 2013, 16:17:00 »
evet zehirden bahsediyomuşum bu arada görünmezliği keşfettim çok eğlenceli lan tavuk gibi avlanıyo millet
Juno Wait for me! I will defeat you for all world and for my orders


Spoiler: Anka-yı Mağrib • Göster

*

Çevrimdışı apple of eden 1092

  • *
  • 1987
  • Sen Ölünce Hayallerin De Senle Gelir
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayerda En Nefret Ettiğiniz Şeyler.
« Yanıtla #21 : 29 Ocak 2013, 16:21:57 »
evet zehirden bahsediyomuşum bu arada görünmezliği keşfettim çok eğlenceli lan tavuk gibi avlanıyo millet
Ama o daha çok belli oluyo o görünmezlik adamlar fark ediyor çok sinir oluyorum  >:( :D

*

Çevrimdışı EzioAuditoreFirenze

  • *
  • 169
  • The Misty Mountains Cold
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayerda En Nefret Ettiğiniz Şeyler.
« Yanıtla #22 : 29 Ocak 2013, 16:50:13 »
1- Zehirledigim hedefin baska biri tarafından öldürülmesi. (Apple of Eden 1092 nin yaptığı gibi bugün AC:R de )

2- Pistol ile vurulmam

3- Sis atmama rahmen Pursuer'imin beni öldürmesi

4- Sis attiktan sonra Pursuer'in sis atıp beni öldürmesi.

*

Çevrimdışı apple of eden 1092

  • *
  • 1987
  • Sen Ölünce Hayallerin De Senle Gelir
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayerda En Nefret Ettiğiniz Şeyler.
« Yanıtla #23 : 29 Ocak 2013, 16:51:26 »
1- Zehirledigim hedefin baska biri tarafından öldürülmesi. (Apple of Eden 1092 nin yaptığı gibi bugün AC:R de )

2- Pistol ile vurulmam

3- Sis atmama rahmen Pursuer'imin beni öldürmesi

4- Sis attiktan sonra Pursuer'in sis atıp beni öldürmesi.
Ulan ne güldüm ya bilerek öldürdüm zaten zuahahahahahha ;D 

Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayerda En Nefret Ettiğiniz Şeyler.
« Yanıtla #24 : 31 Ocak 2013, 07:45:34 »
evet zehirden bahsediyomuşum bu arada görünmezliği keşfettim çok eğlenceli lan tavuk gibi avlanıyo millet

 :D :D :D



*

Çevrimdışı BlackAssasins

  • *
  • 48
  • Asıl gerçek görülen ve duyulandır.
    • MSN Messenger - kratos_ter@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - -
    • Yahoo Instant Messenger  - -
    • Profili Görüntüle
    • Assasin's Creed III
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayerda En Nefret Ettiğiniz Şeyler.
« Yanıtla #25 : 31 Ocak 2013, 13:30:04 »
Birisini öldürmek üzere İncognito olduğunda birden seni Stun etmesi
Spoiler: Göster

*

Çevrimdışı Aleyna Sevid

  • *
  • 910
  • Suikastçi
    • MSN Messenger - aleyna.sevid@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayerda En Nefret Ettiğiniz Şeyler.
« Yanıtla #26 : 31 Ocak 2013, 13:43:19 »
bende o duruma çok sinir oluyordum ama çözüm buldum.stun yapamıcak ama saldırı tuşu gözücek şekilde yaklas.zaten onu mouse sağ tusuna basarak kitle hedefini,kitlediğinde onun dışında kimseye(siviler falan) saldırmaz.bu'da daha önemli.hedefini yükle stun atamıcak ana saldırısı tuşu çıkıcak kadar yaklaş ve öldür.veya belirli yakınlığa geldi sis bombası at. öldür

*

Çevrimdışı BlackAssasins

  • *
  • 48
  • Asıl gerçek görülen ve duyulandır.
    • MSN Messenger - kratos_ter@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - -
    • Yahoo Instant Messenger  - -
    • Profili Görüntüle
    • Assasin's Creed III
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayerda En Nefret Ettiğiniz Şeyler.
« Yanıtla #27 : 31 Ocak 2013, 15:03:08 »
Sağol bunu deniyceğim.
Spoiler: Göster

*

Çevrimdışı Canon

  • *
  • 294
  • OttomanJester
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayerda En Nefret Ettiğiniz Şeyler.
« Yanıtla #28 : 31 Ocak 2013, 15:31:16 »
pistol ile vurulmak
Spoiler: Sagopa Kajmer • Göster
Spoiler:  -The Walking Dead- • Göster

Ynt: Assassin's Creed 3 Multiplayerda En Nefret Ettiğiniz Şeyler.
« Yanıtla #29 : 02 Şubat 2013, 19:15:34 »
Tam hedefi bulduğumda pruserimin üstüme doğru koşması .Suikastı yaptığım anda atılan smoke bomblar .