Assassins Creed III Multiplayer Sorunu

  • 47 Yanıt
  • 13082 Gösterim
*

Çevrimdışı SüleymanEnes

  • *
  • 986
  • Devlet-i Ebed Müddet
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassins Creed III Multiplayer Sorunu
« Yanıtla #10 : 16 Ağustos 2014, 21:01:04 »
Vallahi o zaman bende bilmiyorum.En iyisi Ubisoft support'a danışman.Yada ben bu akşam bakabilirsem sorununu daha önce yaşayan olmuş mu.Cevabı ulaştırırım sana.

33 sene milletim ve devletim için, memleketimin selameti için çalıştım. Elimden geldiği kadar hizmet ettim. Hakimim Allah ve beni muhakeme edecek de Resulullah'tır. Bu memleketi nasıl buldumsa öylece teslim ediyorum. Hiç kimseye bir karış toprak vermedim. Hizmetimi ancak Cenab-ı Hakkın takdirine bırakıyorum. Ne çare ki, düşmanlarım bütün hizmetime kara bir çarşaf çekmek istediler ve muvaffak da oldular.

Cennetmekan Sultan II. Abdülhamid Han

*

Çevrimdışı rahman17

  • Originz
  • *
  • 3380
  • Hayatı satın alamazsınız.
    • ICQ Messenger - 10000001
    • MSN Messenger - archdevil19@outlook.com
    • AOL Instant Messenger - kerem_ayvaz@aol.com
    • Yahoo Instant Messenger  - kerem_ayvaz@yahoo.com
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Assassins Creed III Multiplayer Sorunu
« Yanıtla #11 : 16 Ağustos 2014, 21:17:06 »
Oyunu offline modda oynuyorsan Uplay'i açıp online moda geçmeni öneririm.

Ynt: Assassins Creed III Multiplayer Sorunu
« Yanıtla #12 : 16 Ağustos 2014, 21:47:29 »
Oyunu offline modda oynuyorsan Uplay'i açıp online moda geçmeni öneririm.

Online modda oynuyorum..

Ynt: Assassins Creed III Multiplayer Sorunu
« Yanıtla #13 : 17 Ağustos 2014, 18:15:21 »
bende 3-4 gündür hala uğraşıyorum en ufak bir ilerleme yok çözümünü bulan olursa çok büyük bir sorunu çözmüş olacak

benim ingilizcem az ama anladığıma göre internet ayarlarıya ilgili bi sıkıntı var ..

YARDIMM !!

Ynt: Assassins Creed III Multiplayer Sorunu
« Yanıtla #14 : 17 Ağustos 2014, 18:55:15 »
bende 3-4 gündür hala uğraşıyorum en ufak bir ilerleme yok çözümünü bulan olursa çok büyük bir sorunu çözmüş olacak

benim ingilizcem az ama anladığıma göre internet ayarlarıya ilgili bi sıkıntı var ..

YARDIMM !!

Aynen dostum bendede en ufak bir ilerleme yok ubisofta ticket yolladım oradan cevap bekliyorum..

Ynt: Assassins Creed III Multiplayer Sorunu
« Yanıtla #15 : 18 Ağustos 2014, 15:14:07 »
bende 3-4 gündür hala uğraşıyorum en ufak bir ilerleme yok çözümünü bulan olursa çok büyük bir sorunu çözmüş olacak

benim ingilizcem az ama anladığıma göre internet ayarlarıya ilgili bi sıkıntı var ..

YARDIMM !!

Aynen dostum bendede en ufak bir ilerleme yok ubisofta ticket yolladım oradan cevap bekliyorum..


Benim ingilizcem o kadar iyi olmadığı için o kadar ilerleyemedim ama bende aral ı aradım biz size döncez dediler inşallah bi çözüm buluruz.

Ynt: Assassins Creed III Multiplayer Sorunu
« Yanıtla #16 : 18 Ağustos 2014, 15:19:44 »
bende 3-4 gündür hala uğraşıyorum en ufak bir ilerleme yok çözümünü bulan olursa çok büyük bir sorunu çözmüş olacak

benim ingilizcem az ama anladığıma göre internet ayarlarıya ilgili bi sıkıntı var ..

YARDIMM !!

Aynen dostum bendede en ufak bir ilerleme yok ubisofta ticket yolladım oradan cevap bekliyorum..


Benim ingilizcem o kadar iyi olmadığı için o kadar ilerleyemedim ama bende aral ı aradım biz size döncez dediler inşallah bi çözüm buluruz.

ubisofttaki supporta biraz konuştum işte Hotspot kullanarak girmeyi dene vs dedi olmadı bende , hatanın resmini yolla sana yardım edelim dedi direk prtscn ile oyun içinde görüntü de alamıyorsun bende hatayı yazdım şimdi yine cevap bekliyorum bu işi çözmeden bırakmayacagım.

Ynt: Assassins Creed III Multiplayer Sorunu
« Yanıtla #17 : 18 Ağustos 2014, 17:18:20 »
AL kardeşim ben resimini çektim




Ynt: Assassins Creed III Multiplayer Sorunu
« Yanıtla #18 : 18 Ağustos 2014, 18:00:55 »
AL kardeşim ben resimini çektim





EyvAllah kardeşim hemen yollayayım..

Ynt: Assassins Creed III Multiplayer Sorunu
« Yanıtla #19 : 18 Ağustos 2014, 21:47:51 »
Gençler bana şöyle bi mesaj geldi çeviremiyorum bunu ingilizcesi iyi olan birisi yardım ederse sevinirim..(Not: bir süre olmayacağım bu yöntemlerden birini denerseniz de olursa lütfen konuya yazın)

Thank you for providing that for me. Please try the following:

1. Start by updating any anti-virus or personal firewall software that may be installed to your computer system. This includes your windows firewall as well as updating the firmware for your home router. If updating these programs does not resolve the issue, you may need to temporarily shut-down the associated program or bypass the router and establish a direct connection to your modem.

2. If it is not possible to shut-down your firewall, you will need to configure your router or firewall to allow the following network ports for the best possible connection:

Single Player
TCP: 80, 443
UDP: 3074

Multiplayer
TCP: 80, 443
UDP: 3074

Uplay Launcher
TCP: 80, 443, 13000, 14000, 14008

Directions for configuring network ports are specific to the software and hardware being used, and can be found by visiting the manufacturers website.

3. You may also encounter problems due to applications running in the background on your computer system. When playing Ubisoft games, please be sure to close all running background applications before starting your game. You can find the steps for this listed below.

- Open your start menu and look for Run (Win XP), Start search (Win Vista), or Search programs and files (Win 7)
- Delete anything on the Open line that you'll find there, and type in the word MSCONFIG and press the Enter key to bring up the system configuration utility
- Look down the list of startup items (not the tab labeled Startup), and choose Selective Startup (if it is not already selected) (If you don't see this, make sure you've clicked on General, near the top of the window)
- Once you've chosen Selective Startup, uncheck 'Load Startup Items'
- Once you're done here, click Apply & OK, and let it reboot your computer

Try running the game again. If the game loads and seems to be working, the problem is most likely related to one or more programs you have scheduled to load with Windows. You can then revert the settings back the way they were, and in a trial and error fashion, disable some programs using the startup tab (in the msconfig utility) to try to find the culprit.

*Keep in mind that this is a temporary solution and any changes can be reverted by returning to the MSCONFIG utility and re-selecting 'Normal Startup"

4. There may also be certain restrictions set by your ISP. If you continue to have trouble, please contact your ISP for details on any specific restrictions on the previously mentioned network ports.

5. Try deleting your HOSTS file by following this path in Windows Explorer: C:\Windows\System32\drivers\etc. Delete the hosts file and try the game again.