Acil yardım oyundan aatıyor

  • 5 Yanıt
  • 4215 Gösterim
*

Çevrimdışı BayBrave

  • *
  • 11
  • Nothing is True Everting is Permitted
    • Profili Görüntüle
Acil yardım oyundan aatıyor
« : 06 Ekim 2014, 19:41:27 »
arkadaşlar bugün ac 1 aldım gittim heyecanla pc ye kurdum oyunu açıyorum 15 dk falan eğitim oynuyorum bi zamandan sonra oyun donuyor ve çalışmıyor kısa bir süre sonrada çalışmayı durdu yazıyor bir yardımcı olsanız nasıl çözücem
Hiçbirşey doğru değildir,herşey mübahtır.

*

Çevrimdışı assassin_alper

  • *
  • 1066
  • Nowhere left to run now
    • Profili Görüntüle
    • Facebook adresim budur.
    • E-Posta
Ynt: Acil yardım oyundan aatıyor
« Yanıtla #1 : 06 Ekim 2014, 19:49:30 »
arkadaşlar bugün ac 1 aldım gittim heyecanla pc ye kurdum oyunu açıyorum 15 dk falan eğitim oynuyorum bi zamandan sonra oyun donuyor ve çalışmıyor kısa bir süre sonrada çalışmayı durdu yazıyor bir yardımcı olsanız nasıl çözücem

Bence aldığın yere gidip anlat böyle böyle oldu diye :D

"Rien n'est vrai, tout est permis."

"Üç Yüzük göğün altında yaşayan Elf krallarına,

Yedisi taştan saraylarındaki Cüce hükümdarlara,

Dokuzu ölümlü insanlara, ölecekler ne yazık;

Bir Yüzük gölgeler içindeki Mordor Diyarı'nda,

Kara tahtında oturan Karanlıklar Efendisi'ne.

Hepsine hükmedecek bir yüzük,Hepsini o bulacak,

Hepsini bir araya getirip, karanlıkta birbirine bağlayacak

Gölgeler içindeki Mordor Diyarı'nda."

---------------------------------------------------

Bin ork akınlarda çocuklar gibi şendik
Bin ork dev gibi bir orduyu yendik
                         

------------------------------------------------


                            

*

Çevrimdışı BayBrave

  • *
  • 11
  • Nothing is True Everting is Permitted
    • Profili Görüntüle
Ynt: Acil yardım oyundan aatıyor
« Yanıtla #2 : 06 Ekim 2014, 22:05:13 »
Sorun benim pcde ama nasıl çözücem işte
Hiçbirşey doğru değildir,herşey mübahtır.

*

Çevrimdışı Mentor of Assassins

  • *
  • 1965
  • Klavye Suikastçısı
    • Profili Görüntüle
Ynt: Acil yardım oyundan aatıyor
« Yanıtla #3 : 07 Ekim 2014, 12:05:38 »
Google'dan ara. Buradan cevap çıkmaz.
Spoiler: Bi rahat bırakın • Göster

Spoiler: Game of Thrones Kardeşliği • Göster


Bazen sadece Microsoft'ta çalışmak istersin...

*

Çevrimdışı xOmeRx

  • *
  • 1038
  • Gücün olduğu yerde biz varız...
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Acil yardım oyundan aatıyor
« Yanıtla #4 : 08 Ekim 2014, 18:31:02 »
arkadaşlar bugün ac 1 aldım gittim heyecanla pc ye kurdum oyunu açıyorum 15 dk falan eğitim oynuyorum bi zamandan sonra oyun donuyor ve çalışmıyor kısa bir süre sonrada çalışmayı durdu yazıyor bir yardımcı olsanız nasıl çözücem

Bence aldığın yere gidip anlat böyle böyle oldu diye :D

:DD bize böyle sorunlarla gelmeyin kardeşim oyun calışıyor senin bilgisayarın bozuk..... o cd ci heriflere öyle bi gıcıgımki korsan oynamak istesem gider torrent indiririm.

Kardeş sorununa gelince oyunun korsansa burdan destek çıkmaz.Diğer oyunları oynadınmı bilmiyorum ama onlarada yönelebilirsin daha gelişmiş oynanabilirlik dinamikler vs.

*

Çevrimdışı BayBrave

  • *
  • 11
  • Nothing is True Everting is Permitted
    • Profili Görüntüle
Ynt: Acil yardım oyundan aatıyor
« Yanıtla #5 : 11 Ekim 2014, 18:56:03 »
Ben korsan kullanmıyorum ve eğer kullansaydım emin ol cevabı burda aramazdım.
Hiçbirşey doğru değildir,herşey mübahtır.