BILMEDIĞIM BIRSEY HAKKINDA YARDIM :))

  • 38 Yanıt
  • 5471 Gösterim
*

Çevrimdışı kaskal

  • *
  • 1080
  • Özgür yarınlara...
    • Profili Görüntüle
Ynt: BILMEDIĞIM BIRSEY HAKKINDA YARDIM :))
« Yanıtla #30 : 31 Aralık 2015, 16:55:31 »
İşteydim cevap veremedim. Bu arada favori karakterim Haytham'dır.

Ynt: BILMEDIĞIM BIRSEY HAKKINDA YARDIM :))
« Yanıtla #31 : 01 Ocak 2016, 21:00:41 »
Benim Ezio abi italyanca öğrenme çabamda bu kahrolası herif yüzünden başladı :D  

Bu adam yüzünden italyaya da gitmeye karar verdim :D


ABI UZUN ZAMAN OLDU ARAMIZDA GÖRMEYELİ

 >:( :( BİR SENE GEÇTİ ABİ

:D

*

Çevrimdışı kaskal

  • *
  • 1080
  • Özgür yarınlara...
    • Profili Görüntüle
Ynt: BILMEDIĞIM BIRSEY HAKKINDA YARDIM :))
« Yanıtla #32 : 02 Ocak 2016, 09:08:37 »
Kimi görmeyeli? Ezio'yu mu beni mi?

Ynt: BILMEDIĞIM BIRSEY HAKKINDA YARDIM :))
« Yanıtla #33 : 02 Ocak 2016, 14:29:11 »
ABI EZIOYUDA GÖRMEDİM SENİDE GÖRMEDİM BAYADIR YANİ AYIP OLUYOR ARADA BİR AKTİF OL YA :D

Ynt: BILMEDIĞIM BIRSEY HAKKINDA YARDIM :))
« Yanıtla #34 : 20 Ocak 2016, 17:09:22 »
abi 20 ocak oldu nerelerdesin :(

*

Çevrimdışı kaskal

  • *
  • 1080
  • Özgür yarınlara...
    • Profili Görüntüle
Ynt: BILMEDIĞIM BIRSEY HAKKINDA YARDIM :))
« Yanıtla #35 : 20 Ocak 2016, 21:35:27 »
Hocam sadece bu konuda değilim ben. Onun dışında forumdayım. Konu açıyorum onları takip edebilirsin. Sonuçta burası bir forum ve sohbet bölümünde sohbet etmek daha uygun kurallar gereği. Sohbet bölümüne istediğin konuyu açabilirsin ama sen şuan oyunla ilgili bilmediğin bir şey sormak için açtığın konunun cevabını almış bulunmaktasın o nedenle daha bu konuya cevap atılmıyor.

Ynt: BILMEDIĞIM BIRSEY HAKKINDA YARDIM :))
« Yanıtla #36 : 22 Ocak 2016, 10:27:34 »
anladım abi :D demiştim bende var kafada diye haklısın abi

(seni takipteyim kaskaaal off kaskal :D  ;D ;D ;D ;D ;D ;D)

Ynt: BILMEDIĞIM BIRSEY HAKKINDA YARDIM :))
« Yanıtla #37 : 30 Ocak 2017, 17:50:26 »
Selam herkese,
Konunun sahibinin dediği sorulara sahiptim onları soracaktım. IamAssassin çok güzel açıklamış, desmondın organlarından anı çıkartılmış.
Şimdi şöyle birşey diyeceğim, oyunda beni animus fazla tutmadı ama mesela ac3te günümüzdeki dünyada gidip vidic i filan öldürdük içten titredim, yani beni ilgilendiren günümüzde kim kazanacak?
Ac3e kadar oynadım ac4ü çoktan indirmiştim ama oynamadım. Ac4ten sonra hep abstergonun elindeyiz bunu anladim. ac3ten sonra günümüzdeki savaş ne durumda oluyor biri açıklayabilirmi?

*

Çevrimdışı kaskal

  • *
  • 1080
  • Özgür yarınlara...
    • Profili Görüntüle
Ynt: BILMEDIĞIM BIRSEY HAKKINDA YARDIM :))
« Yanıtla #38 : 01 Şubat 2017, 00:58:42 »
Bu konudan günümüzde neler olduğuna bakabilirsiniz..

http://www.assassinscreed1092.com/forum/index.php/topic,20032.0.html