Ashraf Ismail'den Game Informer'a Röportaj

  • 1 Yanıt
  • 1117 Gösterim
*

Çevrimdışı -Ezio Auditore-

  • Insieme per la vittoria!
  • *
  • 1675
  • Vittoria agli Assassini!
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ashraf Ismail'den Game Informer'a Röportaj
« : 05 Temmuz 2017, 20:24:15 »


Assassin’s Creed Origins yönetmenlerinden Ashraf Ismail Game Informer’a verdiği röportajda oyun hakkında merak edilen bazı sorulara açıklık getirdi.

Seriye verilen aranın ardından Origins ile devam edecek olan Assassin’s Creed macerası için oyun yönetmeni Ashraf Ismail bir röportaj gerçekleştirdi. Game Informer’a konuşan ve oyuncuların merak ettiği soruları cevaplayan Ismail, oyun haritasından hikaye detaylarına kadar pek çok şeye değindi.

Oyun duyurulduğu günden bu yana en çok merak edilen konulardan biri olan harita büyüklüğü, yöneltilen sorulardan biriydi. Ashraf Ismail oyun dünyasının fazlasıyla büyük olduğunu, ancak ilk amaçlarının ‘yaşayan bir Mısır’ oluşturmak olduğunu belirtti. Harita için tam bir boyut vermesinin mümkün olmadığını ancak oyun içerisindeki şehirlerden İskenderiye’nin, Black Flag’deki Havana’dan iki kat daha büyük olduğunu söyledi. Ayrıca harita bu kadar büyük olduğu için çevre ile etkileşim imkanlarının da aynı oranda artacağını vurguladı.

Oyundaki şehirler hakkında detaya inen Ashraf Ismail, iki büyük şehir olan İskenderiye ve Memfis’e değindi. Memfis’in daha doğal görünümlü, devasa anıtlar içeren ve eski Mısır’ın ruhu taşıyan bir şehir olduğunu söyledi. İskenderiye ise Memfis’e kıyasla daha modern ve çağa ayak uydurmuş bir şehir. Ayrıca İskenderiye Memfis’ten biraz daha büyük bir şehir olacak.

Bir diğer merak edilen nokta da Assassin’s Creed evreninde büyük önem arz eden modern hikaye oldu. Ashraf Ismail modern hikaye ile ilgili şu an için bir şey söylemesinin mümkün olmadığını ve gelecekte de bunun hakkında konuşup konuşulmayacağını bilmediğini söyledi. Ancak oyuncuların eski Assassin’s Creed oyunlarının -özellikle de Black Flag’in- modern hikayesine verdikleri tepkiler düşünüldüğünde Origins’in fazlasıyla tatmin edici olacağını vurguladı.

Ana karakterimiz Bayek’in hikayesi ile ilgili merak edilen bazı şeyler de cevap buldu. Bayek’in kartalı Senu ile bir tanışma hikayesinin olacağı belirtiliyor. Yani Bayek oyunun başında bir şekilde Senu ile karşılaşacak ve onu kendisi için kullanmaya başlayacak. Ayrıca Ashraf Ismail, Bayek’in önceki AC yapımlarında adının duyulmadığının hatırlatılması üzerine bunun daha derin anlamları olduğunu ima etti.

Sözlerini oyun ve geliştirici ekiple duyduğu gururu belirterek noktalayan Ashraf Ismail aynı zamanda Origins’in ‘Yılın Oyunu’ olmasını umduğunu da belirtti.



I have lived my life as best I could, not knowing its purpose, but drawn forward like a moth to a distant moon; and here at last, I discover a strange truth. That I am only a conduit, for a message that eludes my understanding.

*

Çevrimdışı kaskal

  • *
  • 1145
  • Barut - İhanet - Entrika
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ashraf Ismail'den Game Informer'a Röportaj
« Yanıtla #1 : 06 Temmuz 2017, 01:17:42 »
Karayip Korsanları'nın son filmine gittim. Üç Dişli Mızrak kullanılıyor filmde. Aynı şekilde üçe bölünüyor ve her bir diş bir laneti kaldırıyor. AC Origins ile rastlantı olduğunu pek düşünemedim. Siz ne diyorsunuz bu duruma?
“Eğer dünyada ölümün kendi paylarına düşen kısmıyla ve müthiş trajedileriyle, her günkü kahramanlıklarıyla, emperyalizme bitmez tükenmez darbeler indirerek, dünya halklarının artan nefretiyle emperyalizmin güçlerini parçalamak için iki, üç daha fazla Vietnam gün ışığına çıksaydı, geleceğe daha güvenli bakabilirdik!”