Assassin's Creed: Origins 18 Dakikalık Yeni Gameplay

  • 5 Yanıt
  • 2455 Gösterim
*

Çevrimdışı kaskal

  • *
  • 1177
  • Barut - İhanet - Entrika
    • Profili Görüntüle
Assassin's Creed: Origins 18 Dakikalık Yeni Gameplay
« : 07 Ağustos 2017, 19:44:22 »

Bu videomuzda Asil Medjay'imizle bir side quest gerçekleştiriyoruz. Aslında ayak işi gibi duruyor olsa da içinde çok fazla şey gizli. Örneğin Sparta dışındaki antik yunan halklarına oğlancı denir sık sık ve bu oyuna çok iyi adapte edilmiş. Kurtardığımız çocukların sonunda bu Grek Coğrafyacının köleleri olduğunu görmek hüzünlendirdi. Ama bunun dışında piramitlerin, mezarların içlerindeki detaylara gelecek olursak bazı yapılara taşları kaldırarak girme zorunluğu, boğucu kum fırtınalarının içinden geçebilme ve araştırma özelliği farklı olmuş. Black Flag'de bir limana ya da adaya ya da herhangi bir karaya indiğinde bölgede olan şeylerin listesini görüp ona göre araştırma yapabilmenin farklı bir versiyonu olmuş bu kez. Biz yapıya girdiğimizde Ruins İnvestigation Progress diye bir bar çıkıyor ve bunu doldurana kadar araştırma yapıyoruz ama içeride bizi nelerin beklediğine dair bir ipucu yok. Harita da yok zaten; yolumuzu sadece görev noktası işareti ile buluyoruz ama tabi gidene kadar çöldeki rastgele olaylarla karşılaşabiliyoruz. Mesela bu videoda o bölümü kesmişler ama eğer Grek Coğrafyacıdan görevi alır almaz Senu ile gözlemlediği Ambush bölgesinden geçseydi Çöl Haydutlarının tuzağına düşecektik ve AC Brotherhood'daki Yüz Gözler çetesi gibi bize saldıracaklardı. Ekstra olarak her piramitte bir tablet bulunacak anladığım kadarıyla ve bu tabletler Antik Mısır hiyerogliflerini çözümleyecek. Bu özelliği de Rogue'den hatırlıyoruz; ilk medeniyetlerin mağara duvar yazıları gibi yani. Son olarak çocuk işçiler, köleler Syndicate'ten sonra dahice Origins'e uyarlanmış. Yani sonuç olarak eski oyunlardaki özellikleri, aktiviteleri biraz evrilterek döneme uyumlu hale getirmişler. Ancak gerçekten atmosfer ve tasarımlar çok etkileyici sizleri video ile baş başa bırakalım.

« Son Düzenleme: 07 Ağustos 2017, 20:15:12 Gönderen: kaskal »
“Eğer dünyada ölümün kendi paylarına düşen kısmıyla ve müthiş trajedileriyle, her günkü kahramanlıklarıyla, emperyalizme bitmez tükenmez darbeler indirerek, dünya halklarının artan nefretiyle emperyalizmin güçlerini parçalamak için iki, üç daha fazla Vietnam gün ışığına çıksaydı, geleceğe daha güvenli bakabilirdik!”

*

Çevrimdışı rikialiumi

  • *
  • 899
  • I Am An Assassin
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassin's Creed: Origins 18 Dakikalık Yeni Gameplay
« Yanıtla #1 : 07 Ağustos 2017, 23:21:17 »
Haydutların gerçek zamanlı başka kamplara baskınlar yapmaları saldırıcakken gelen kum fırtınası gelmesi almak için yeterli sebep. Senenin oyunu.


*

Çevrimdışı -Ezio Auditore-

  • Insieme per la vittoria!
  • *
  • 1676
  • Vittoria agli Assassini!
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed: Origins 18 Dakikalık Yeni Gameplay
« Yanıtla #2 : 08 Ağustos 2017, 00:20:52 »
Piramit keşfini göstermeleri çok iyi olmuş, merak ettiğim oynanış unsurlarından biriydi. Ses ve ağız hareketlerindeki senkronizasyon sorunu izlerken biraz rahatsız edici oldu, ancak oyun hala geliştirilme aşamasında, son üründe düzeltilecektir elbette. Ayrıca Ashraf Ismail'in söylediklerinden ve videodan yaptığım çıkarımlar şu şekilde:

- Bazı yan görevler neredeyse yarım saat sürecek. Oyuncunun oynayışı da tabi ki önemli bir faktör bu sürede.
- Meşaleler sadece piramit veya yeraltı mezarlarında bulunmuyor. Oyuncu ne zaman isterse kullanma imkanı mevcut. Hatta meşalemizi yeri koyup ateş yakmamız ve düşmanlara karşı silah olarak kullanmamız mümkün.
- Videoda dikkatimi çeken bir şey de Bayek piramit içinden bir silahı alırken "Beni affet Yüce Amun. Buna ihtiyacım var." diyerek af diledi. Yani Bayek söylendiği gibi Mısır geleneğinin getirdiği inanç ve ahlak sistemine oldukça bağlı.
- Samanlıkların içerisindeyken yayımızı kullanmamız mümkün.
- Haydut kampına yaklaştığımız sırada gelen kum fırtınasının senaryo icabı gerçekleşmediğini, kendiliğinden ortaya çıktığını belirtti Ashraf Ismail. Kum fırtınasının yardımıyla gizlice ilerleme imkanı ortaya çıkıyor.
- Animus Pulse dediğimiz özellik küçük çaplı çevreyi tarayıp etrafta bulunan etkileşim olanaklarını ve araştırma bölgelerindeki ipuçlarını görmemizi sağlıyor.
- Ashraf Ismail keşfettiğimiz piramidin oyundaki en küçüklerden biri olduğunu belirtti.
- Keşfettiğimiz bazı mağara, piramit ve yer altı mezarlarında üzerinde hiyeroglif alfabesi ile yazılmış çeşitli bilgelik dikilitaşları bulunacak. Bunlarla etkileşime geçtiğimiz takdirde bir yetenek puanı kazanacağız.
- Oyundaki gece gündüz faktörü görevlere yaklaşımımızı fazlasıyla etkileyecek. Örneğin videoda peşine düştüğümüz "Horseman" isimli hedef, oyundaki karakterlerin pek çoğu gibi bir ajandaya sahip. Gündüz vakti yerli halka terör estirirken geceleri ise mağarasında dinlenmeye çekiliyor. Yani meditasyon yapıp günün saatini değiştirerek aynı zamanda göreve olan yaklaşımımızı değiştirmemiz de mümkün.

Aklıma gelenler ve benim dikkatimi çekenler bunlar oldu.

I have lived my life as best I could, not knowing its purpose, but drawn forward like a moth to a distant moon; and here at last, I discover a strange truth. That I am only a conduit, for a message that eludes my understanding.

*

Çevrimdışı kaskal

  • *
  • 1177
  • Barut - İhanet - Entrika
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassin's Creed: Origins 18 Dakikalık Yeni Gameplay
« Yanıtla #3 : 08 Ağustos 2017, 00:43:17 »
Bayek'in "Beni affet Yüce Amun. Buna ihtiyacım var." dediği bölüm de karakterin doğa açısından Connor'a daha yakın olduğunu gösteriyor. Aldıklarını tanrı adına alırken "Yama" diyordu Connor. Bayek'in bu özelliği de AC 3'den evrilmiş demek oluyor. Bu arada eline sağlık Gökhan, etkileyici bilgiler aktarmış Ashraf Ismail; senin sayende bize de ulaşmış oldu.
« Son Düzenleme: 08 Ağustos 2017, 02:34:16 Gönderen: kaskal »
“Eğer dünyada ölümün kendi paylarına düşen kısmıyla ve müthiş trajedileriyle, her günkü kahramanlıklarıyla, emperyalizme bitmez tükenmez darbeler indirerek, dünya halklarının artan nefretiyle emperyalizmin güçlerini parçalamak için iki, üç daha fazla Vietnam gün ışığına çıksaydı, geleceğe daha güvenli bakabilirdik!”

*

Çevrimdışı Nizamülmülk

  • Nizamı düstur edinin.
  • *
  • 1278
  • 1092'de kanımız aktı. Sıra onlarda!
    • Profili Görüntüle
    • Kişisel sitem! Beklerim.
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed: Origins 18 Dakikalık Yeni Gameplay
« Yanıtla #4 : 08 Ağustos 2017, 23:11:40 »
Gece gündüz mevzularından dilim Age of Conan'da çok yanmıştı. Bilgiyi okumadan görev yapacağım yere sabah gidiyordum olay gece oluyormuş + gecenin de bir noktası falan var. Biraz gıcık da olsam dinamik açısından çok iyi. Özetle saaaaaatlerce bizi oyalayacak bu oyun.

*

Çevrimdışı kaskal

  • *
  • 1177
  • Barut - İhanet - Entrika
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassin's Creed: Origins 18 Dakikalık Yeni Gameplay
« Yanıtla #5 : 09 Ağustos 2017, 00:28:34 »
Harita olmadığı için mekanları yolları ezberlemek gerekecek. Oyun, daha önce geçtiğin bir yerden geçerken gerçek hayattaki gibi buradan daha önce geçtim mi ben sorusunu sorduracak. Ve freeroam gezerken haritaya point koyup o noktaya gidemeyeceğiz. Sınırları unutacağız bazen. Bu da oyalayacak etkenlerden biri.
« Son Düzenleme: 10 Ağustos 2017, 00:06:41 Gönderen: kaskal »
“Eğer dünyada ölümün kendi paylarına düşen kısmıyla ve müthiş trajedileriyle, her günkü kahramanlıklarıyla, emperyalizme bitmez tükenmez darbeler indirerek, dünya halklarının artan nefretiyle emperyalizmin güçlerini parçalamak için iki, üç daha fazla Vietnam gün ışığına çıksaydı, geleceğe daha güvenli bakabilirdik!”