[AĞIR SPOİLER!!][AĞIR SPOİLER!!]Al-muallimi kolayca öldürme :)

  • 15 Yanıt
  • 6574 Gösterim
Ynt: Al-muallimi kolayca öldürme :)
« Yanıtla #10 : 27 Ağustos 2011, 18:51:46 »
"Suikastçiler için Zafer!" demek... Ama konuyla ne alâkası var?
mERAK ETTİM Bu Konuda Sötledim  ;D

Spoiler: HALF LIFE 3 DUYURULDU • Göster

Spoiler:  -The Walking Dead- • Göster


*

Çevrimdışı Altaircik

  • *
  • 45
  • Seçilmiş Kişi!!!
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Yeni keşfettiğim bir yöntem vallaha :D

Spoiler: Göster
Şimdi efenim Al muallim çoğaldıktan sonra son bir savaş daha yapıyoruz hani şu teleport yapıyo yer değiştiriyo onu başta yapmıyo yani her şey normal ilk dövüştüğü an abi f ye bastıp dövüşü bırakın üstüne koşun yalpalayacak sonra seçin hidden blade'i basın kafasına ;D


Bizde dalıyoz dakkalarca  ::) Teşekkürler bilgi için  ;D

*

Çevrimdışı Davinci

  • *
  • 4685
    • Profili Görüntüle
En kolay yöntemi  Hidden ile Counter  yapın yere düşşek sonra öldürün  Onu  1 dk sürmüyo :D

*

Çevrimdışı p2layer

  • *
  • 1
  • Tarafını seç!
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Teşekkürler bütün bilgiler için. :)

En kolay yöntemi  Hidden ile Counter  yapın yere düşşek sonra öldürün  Onu  1 dk sürmüyo :D
Ben tutup fırlatıyorum gerisini hidden blade hallediyor . :)

*

Çevrimdışı Davinci

  • *
  • 4685
    • Profili Görüntüle
En kolay yöntemi  Hidden ile Counter  yapın yere düşşek sonra öldürün  Onu  1 dk sürmüyo :D
Ben tutup fırlatıyorum gerisini hidden blade hallediyor . :)

2 hareket Counter , sonra Attack :D bitti herşey :D