Assassin's Creed: Origins İncelemesi (Yeni)

  • 9 Yanıt
  • 3251 Gösterim
*

Çevrimdışı Nizamülmülk

  • Nizamı düstur edinin.
  • *
  • 1246
  • 1092'de kanımız aktı. Sıra onlarda!
    • Profili Görüntüle
    • Kişisel sitem! Beklerim.
    • E-Posta
Assassin's Creed: Origins İncelemesi (Yeni)
« : 01 Mayıs 2018, 13:22:10 »

Öncelikle biliyorsunuz askerdeydim, gelince Origins'i inceledim, yazı 8 gün önce Oyun Fest'te çıktı, buraya aynen ekledim. Bakalım benim görüşlerime katılıyor musunuz, sizler ne düşünüyorsunuz görelim  ;)

Assassin’s Creed Origins ne vaat ediyor? Her sene bir oyun sistemi terk edilerek uzun vadede geliştirilen oyun ne kadar başarılı?
“Geç olsun, güç olmasın, biz bağımsız bir oyun sitesiyiz” sloganları eşliğinde çıkışından aylar sonra Assassin’s Creed Origins incelemesi ile karşınızdayız. Belki birçoğunuz oyunu edindi bitirdi bile, belki de hala birilerinin bir şey demesini bekliyorsunuz… Bir de bizden dinleyin.

Assassin’s Creed oyuncuları olarak geri yaslanıp, sakin bir kafayla düşünüp, bir gerçeği kabul etmemiz gerekiyor. Assassin’s Creed oyunlarında hiçbir zaman gerçek bir suikastçı ile oynamadık. Karakterlerimizin hepsi birer savaşçı idi ancak işlerini gizlilikle yapmaya özen gösteriyorlardı. İlk oyunda Altair de böyle idi son oyunda Bayek de böyle. Neden direkt bu gerçekle giriş yapıyorum yazıya? Çünkü ortadaki sanat eseri birçok açıdan eleştiri yağmuruna tutulmuş, yahu “çöp” diyen dahi var. En çok yer kaplayan eleştiri cümleleri bu cepheden gelmiş, ana karakter Bayek’in bir suikastçı olmadığı belirtilerek çok ağır ithamlarda bulunuyor. Şimdi gelin oyun ne sunuyor ona bir bakalım, “çöp” diyenler ne kadar haklı bir görelim.

Assassin’s Creed bildiğiniz üzere geçmiş ve geleceğin harmanlandığı dünyamızda geçen ama fantezi bir şekilde kurgulanmış dünyamızda geçen bir oyun serisi. Assassin’s Creed Origins de bu mirası sürdürüyor. Oyunun büyük bir çoğunluğu tarihin tozlu sayfalarında geçtiği gibi günümüzde de geçen kısımları mevcut. Ben de oyundaki ağırlığı nispetince her iki tarafa da değineceğim. Oyunun adından da anlaşılacağı üzere köke iniyoruz. İkinci oyun sonrasında çıkan geçiş oyunu Brotherhoods’u birçoğunuz oynamışsınızdır, işte burada ciddi anlamda karşımıza çıkan suikastçıların kardeşliğinin köklerine iniyoruz AC Origins’te. Bu topluluğun siyasi bir yapı olarak belirmesi, hani duyarsınız tarih derslerinizde “x lider düzenli ordu kurdu ve yükselişi sağladı” diye, heh işte suikastçıların o çapa erişmesi nasıl gerçekleşti, ilk kıvılcım nasıl ortaya çıktı bunu öğreniyoruz. Peki ama nasıl öğreniyoruz?


Milattan önce 49 yılına gidiyoruz. Antik Mısır’dayız. İskender sonrası bölgede hakim olan Helen kökenli Ptolemy hanedanının hüküm sürdüğü, Yunan kültürünün Mısır kültürüyle karıştığı bir dönemdeyiz. Bölgenin etnik gruplarından olan Nubiler’e mensu bir karakteri, Bayek’i yönetiyoruz. Kendisi Eski Krallık döneminden kalma Medjay sisteminin son üyelerinden. Medjay’lık bir nevi polislik, Mısır’ın, Firavun’un koruyucusu demek kısaca. Bayek, trajik gelişmeler sonucu zorlu ve kendinden sonraki nesilleri de ciddi şekilde etkileyecek bir mücadelenin peşine düşüyor. Bu mücadelede gerek yerli gerek uzak diyarlardan Mısır’a gelen helen ve latin kökenli insanlarla savaşıyor yahud arkadaş oluyor.

Assassin’s Creed serisi Origins ile radikal değişimler yaşamış durumda. Oynanıştan tutun da oyuncu arayüzüne, tenik açıdan büyük sıçrayışlardan sunuma kadar büyük radikal değişimler. Bu zamana kadar çıkmış, serinin en iyi oyunu olduğunu dahi söyleyebilirim. Tabi bu cümleleri okurken bazılarınız bir hayli sinirlenecek. Manevi olarak benim favorim hala birinci oyun, bu açıdan problem yok, kimileri için de Ezio’nun serüvenleri böyle. Ama oyunun, oyun teknolojileri ve sunduğu içerik bakımından yaptığı sıçrayışı gözardı edemeyiz. Yükleme ekranı olmadan devasa Mısır haritasında olaşabiliyor, gördüğünüz yerlere gidebiliyorsunuz. Kendini tekrar ettiğini söyleyemeyeceğimiz görevler, değişen karakter geliştirme özellikleri, kullanılabilir birçok silah çeşidi, zengin içerik… Saymakla bitmeyecek bu yenilik ve geliştirmeler benim nezdimde AC Origins’i başka bir kefeye koymaya yetiyor.


Assassin’s Creed Origins’in beni en çok cezbeden yanı harika tasarımı. O antik dönemin Yunan kültürü ile karışmış olan Mısır coğrafyası öyle güzel oyuna eklenmiş ki bu zamana kadar hiçbir oyunda böyle bir içerik görmediniz. Hatta öyle ki oyunda belgesel kısmı da mevcut. O moda girince oyunluktan çıkıp interaktif bir tarih belgeseline dönüşüyor oyun. Oyunlar zararlı sözlerini boğulurcasına, kusarcasına tekrar eden bilinçsizlerin yüzüne çalacaksın bu eseri. Piramitler, Nil ve Deltası, devasa tarihi yerleşimler, tapınaklar, sizden bağımsız yaşayan bir dünya… Dönem o kadar iyi yansıtılmış ki, oyunu incelemek yerine bir dijital mühendislik başarısı olarak bu oyun hakkında size düzinelerce paragraf metin yazabilirim ama kısa kesmem lazım.

Oynanıştaki yeniliklere ve gelişmelere biraz daha detaylı göz atalım. Haritanın çok geniş ve zengin içeriğe sahip olduğu belirtmiştim. İşte bu bollukta istikametimizi daha çok retro oyunlardan ve son dönemde The Elder Scrolls serilerinden alışık olduğumuz ekranın üzerindeki pusula ile daha kolay çiziyoruz. Mini haritamız yok, önceden de yoktu zaten ama şimdi bir pusulamız var. Bineklerimiz için akıllı sürüş desteği var, o koca haritada etrafı göre göre gideyim derseniz parmağımız yorulmasın diye GTA/Far Cry serisinden aşina olduğumuz özellik AC Origins’te de boy gösteriyor. Nil, Mısır için tanımsız bir öneme sahip, Eski Krallık’a ait kalıntılar yer yüzünde ve altında var olduğu gibi Nil’in içinde de gizli, deniz altında da diğer Assassin’s Creed serilerinde olmadığımız kadar vakit harcıyoruz ve özgürüz. Bayek’in dövüş dinamikleri çok detaylı bir şekilde özelleştirilebiliyor, yan görevleri yaparak, sindirerek ilerlerseniz oyunun sonuna doğru bir kelimelerin kifayetsiz kaldığı bir savaş makinesine dönüşüyor. Bayek’e, bize, harika bir yoldaş yarenlik ediyor. Adı Senu, o bir tavşancıl, atmaca da diyebilirsiniz, bu adı çok duymamış olabilirsiniz. Onun sayesinde pek de eagle vision’ı aramıyorsunuz. Son olarak yükseltilere çıkıp haritayı gözleyip gizemleri açık etme zorunluluğu kalmış, haritada yeni bölge sınırına girdiğiniz an her şey açık ama çözülmeyi bekleyen bir soru gibi haritada beliriyor. Yükseltilere çıkıp gözlem yapmanız Senu’ya yarıyor, onu tecrübelendiriyor.


Assassin’s Creed Origins’te içeriği çok çok zenginleştiren, eğlenceyi artıran iki detay mevcut. Gladyatör arenaları ve at arabası yarışları! Evet, oyun içinde oyun, son dönemde çok karşılaştığımız içerikler ve AC Origins’te de bu detayların olması çok güzel. Ana görevlere ve yan görevlere başlamadan, yılların verdiği ön görü ile bu yerlerde sabırlı bir şekilde sona ulaşırsam ödüllendirileceğim dedim kendi kendime. İyi ki demişim erkenden karakter seviyeme uygun ödüller kazandım ve oyun daha zevkli bir hal aldı. Ödüller dediğim de yeni binek, kostüm ve silahlar. Oyun bu yönden çok zengin, ama ne yazık ki tasarımları muazzam olan içeriklere erişmek sıkıntı. Zira mikro ödemelerle yahud oyunun özel sürümleri ile geliyorlar.

İçeriğin zenginleştiği bir diğer husus da oyunun günümüzde geçen kısmı, birçok bilgiye ama yine kafalarda soru işaretleri oluşturacak yeni deryalara açılıyoruz. Layla Hassan, kendisiyle ilk defa bu oyunla karşılaşıyoruz. Abstergo’da çalışıyor ve Animus’u modifiye etmiş durumda. Mısır’daki çalışmalarında kendi Animus’unu kullanıyor. Onun da hayatı daha öncekiler gibi buhrana sürükleniyor. Daha fazlasını oyunu oynadığınız zaman kendiniz öğrenirsiniz. Zira zamanında Desmond’la Warren Vidic’in PC’sinden bir şeyler elde etmek için takla atardık, bu sefer özgürsünüz Layla’nın PC’si emrimize amade…


Far Cry 5 gibi Assassin’s Creed Origins de beni şaşırttı. Gerçekten oyun başarılı bir şekilde optimizasyon süzgecinden geçmiş. Belli başlı ayarlamalar ile kaliteden ödün vermeden o güzel Antik Mısır coğrafyasında saatlerce takılabiliyorsunuz. Hele o müzikler, o egzotik müzikler… Teknik açıdan da çok başarılı bir oyun yani. Öyle ki gövde gösterisi yapar gibi oyuna bir özellik eklenmiş. Oyun içi çektiğiniz ekran görüntülerini aynı Middle-earth: Shadow of Mordor serisinde olduğu gibi düzenleyebiliyor artı o çektiğiniz fotolar yer yer haritayı açtığınızda ekranda beliriyor. Sizin gibi başkalarının da çektiği fotolara bakabiliyorsunuz. Hazır “başkaları” dedim şu detayı da vermeden geçmeyim; oyunda multiplayer yok. Yerinde bir karar. Ancak bazı ortak faaliyetler ve yer yer bulduğunuz cansız bedenlerin, ki bunlar diğer oyuncuları temsil ediyor, öcünü alabiliyorsunuz. Yani küçük internet vesilesiyle etkileşimli içeriklerle oyun tatlandırılmış.

Son sözlerimi söylemeden önce karakterimiz Bayek’e de birazcık değinmek istiyorum. Seride Altair, Ezio ve Haytham Kenway sonrası elle tutulur karakter kıtlığı var diyordum Bayek geldi iyi oldu. Bayek de profil olarak dolu, gerek amacı gerek sonra doğru büründüğü hal onu seride hatırlanacak bir konuma yükseltiyor benim nezdimde. Ama yine de beğenmeyenler olmuş. Bilemiyorum, doyumsuzluk had safhaya ulaştı, içerisinde bulunduğumuz zamanın bir yan etkisi olmalı sanırım. Tamahkarlık hiç olmadığı kadar revaçta. Bir başka sıkıntı da önceki serilerden bu yana merak edilen ve boşlukta kalan soruların cevap bulamaması. E haliyle olacak LOST modunda ilerliyor seri, bir anda her şeyi söyleseler bu altın yumurtlayan tavuktan, kazdan olmak demek. Bir soru cevap bulurken yeni gizemler açığa çıkıyor…

Ubisoft’a kim o sihirli değneğini dokundurdu bilmiyorum ama iyi olmuş. Gerek Far Cry 5 gerek Assassin’s Creed Origins ile başarılı bir çizgi yakaladığını söyleyebilirim. Assassin’s Creed Origins, vaat ettiği; kardeşliğin köklerine inme sözünü başarılı bir şekilde yerine getiriyor. Bunu yaparken buram buram tarih kokan o başarılı atmosferi ve sunumuyla dijital oyunların dönemimizin birer sanat eseri olduğunu, haykırıyor adeta. Assassin’s Creed ailesi başarılı bir üyeye daha kavuştu. Oyun sınıfı kesinlikle geçiyor ve dijital kütüphanelerde yer edinmeyi hak ediyor. Puanım 85

Artılar:
Atmosfer
İyi optimizasyon
Zengin içerik
Müzikler
Tarih anlatım modu
Senaryo ve karakterler
Akılda kalıcı diyalog ve görevler

Eksiler:
Mikro ödeme
Senaryonun bölünerek DLC ile ücretli sunulması
« Son Düzenleme: 01 Mayıs 2018, 13:24:14 Gönderen: Nizamülmülk »

*

Çevrimdışı kaskal

  • *
  • 1133
  • Karanlığa hizmet için de karanlık da çalışılır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassin's Creed: Origins İncelemesi (Yeni)
« Yanıtla #1 : 01 Mayıs 2018, 20:25:01 »
Mirim ellerine sağlık. Keyifle okudum, destekçin ve dert ortağın oldum; hepsine de yüzde yüz katılıyorum.

Unity ile Syndicate haritasında oyun bittikten sonra yapacak hiçbir şey bulamıyordum, birbirini tekrarlayan aktiviteler ve vandalistlik dışında kaldı ki Suikastçıların kutsal ödevine de aykırı bir durum; tembellik ve masumları katletmek. Chrétien Lafrenière'yi öldürdükten sonra bile vicdan muhakemesi yapıyoruz. Kısa keseyim Origins'te hiç sıkılmadım, oyunu kapatmak istemedim ya da görev eksikliği yaşamadım. Oyun durağanlaştığında gezdim, görevler yorduğunda antik kültür arayışına girdim. Diğer oyunlar da Origins gibi olsun diyelim, dilerim.

Ynt: Assassin's Creed: Origins İncelemesi (Yeni)
« Yanıtla #2 : 01 Mayıs 2018, 21:58:06 »
Hidden blade ile tek atamadığımız bir Assassin's Creed oyununa 85 verilmesi üzdü diğer siteleri anlarım da sizin bu tarz konularda daha hassas olmanızı beklerdim şahsen benim notum 85 olsa derim bi 13 puan da hidden blade vakası için düşürür 72 falan verirdim. Neyse elinize sağlık
Assassin: "Where other men blindly follow the truth, remember..."
Initiate: "Nothing is true."
Assassin: "Where other men are limited by morality or law, remember..."
Initiate: "Everything is permitted."
Assassin: "We work in the dark to serve the light. We are Assassins."

*

Çevrimdışı Nizamülmülk

  • Nizamı düstur edinin.
  • *
  • 1246
  • 1092'de kanımız aktı. Sıra onlarda!
    • Profili Görüntüle
    • Kişisel sitem! Beklerim.
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed: Origins İncelemesi (Yeni)
« Yanıtla #3 : 01 Mayıs 2018, 22:16:45 »
Roleplaying yap, oyunda da RP mevcut. Seviye bakımından yüksek ve donanım açısından iyi olan düşmanlara tek atamıyorsun ya da atmak istersen kendi donanımını geliştiriyorsun.

Bileğimizde bir çakı var diye tüm düyaya tek atacak halimiz yok ya  :)

Ynt: Assassin's Creed: Origins İncelemesi (Yeni)
« Yanıtla #4 : 01 Mayıs 2018, 22:27:05 »
Hocam elimizde ki çakı aslında bizi biz yapan şeydi onu da elimizden aldılar ben ona kıl oluyorum böyle bir özelliği de rp yaparak oynicaksan olsam dragon age inqusition da rogue kasarım görünmez olup teklerim en azından orda 2 santimlik çakılar çok iş yapıyor normal oyunlarda da zaten cunning dediğim kısım bu işe yaramıyor mu zaten o 2 santimlik çakılar doğru yere koyunca tekliyo hayır mekaniklere çok değiştirmişler onun için hidden blade ile 50 levellik adamlara tek atıp anında exp kasmamızı istememişler diyorum ama o zaman da diyorum madem bu kafar rpg yaptınız tam yapın koyun attributes kısmını ben cunning fulleyip tekleyeyim ama beni de tek kılıç hamlesi ile atomlarıma ayırsınlar  ;D
Roleplaying yap, oyunda da RP mevcut. Seviye bakımından yüksek ve donanım açısından iyi olan düşmanlara tek atamıyorsun ya da atmak istersen kendi donanımını geliştiriyorsun.

Bileğimizde bir çakı var diye tüm düyaya tek atacak halimiz yok ya  :)
Assassin: "Where other men blindly follow the truth, remember..."
Initiate: "Nothing is true."
Assassin: "Where other men are limited by morality or law, remember..."
Initiate: "Everything is permitted."
Assassin: "We work in the dark to serve the light. We are Assassins."

*

Çevrimdışı xOmeRx

  • *
  • 1033
  • Gücün olduğu yerde biz varız...
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed: Origins İncelemesi (Yeni)
« Yanıtla #5 : 01 Mayıs 2018, 22:53:14 »
Hocam elimizde ki çakı aslında bizi biz yapan şeydi onu da elimizden aldılar ben ona kıl oluyorum böyle bir özelliği de rp yaparak oynicaksan olsam dragon age inqusition da rogue kasarım görünmez olup teklerim en azından orda 2 santimlik çakılar çok iş yapıyor normal oyunlarda da zaten cunning dediğim kısım bu işe yaramıyor mu zaten o 2 santimlik çakılar doğru yere koyunca tekliyo hayır mekaniklere çok değiştirmişler onun için hidden blade ile 50 levellik adamlara tek atıp anında exp kasmamızı istememişler diyorum ama o zaman da diyorum madem bu kafar rpg yaptınız tam yapın koyun attributes kısmını ben cunning fulleyip tekleyeyim ama beni de tek kılıç hamlesi ile atomlarıma ayırsınlar  ;D
Roleplaying yap, oyunda da RP mevcut. Seviye bakımından yüksek ve donanım açısından iyi olan düşmanlara tek atamıyorsun ya da atmak istersen kendi donanımını geliştiriyorsun.

Bileğimizde bir çakı var diye tüm düyaya tek atacak halimiz yok ya  :)

benim hidden blade konusundaki tek şikayetim unity ve syndicate serisinde olan unique kill olmaması en basitinden örnek vereyim
fort ele geçirme görevlerinde bazı komutanlar odasında uyurken denk geliyoruz uyurken öldürdügümüz vakit ufak bi sinematikle taçlandırmak hiç fena olmazdı.Bide hidden bladein koldan çıktıgını pek göremedim ama oyun linç edilmeyi haketmiyor

*

Çevrimdışı armutyus

  • *
  • 904
  • Kaç Saniyen Var?
    • Profili Görüntüle
    • Yohan Lorm
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed: Origins İncelemesi (Yeni)
« Yanıtla #6 : 03 Mayıs 2018, 19:21:36 »
Hocam elimizde ki çakı aslında bizi biz yapan şeydi onu da elimizden aldılar ben ona kıl oluyorum böyle bir özelliği de rp yaparak oynicaksan olsam dragon age inqusition da rogue kasarım görünmez olup teklerim en azından orda 2 santimlik çakılar çok iş yapıyor normal oyunlarda da zaten cunning dediğim kısım bu işe yaramıyor mu zaten o 2 santimlik çakılar doğru yere koyunca tekliyo hayır mekaniklere çok değiştirmişler onun için hidden blade ile 50 levellik adamlara tek atıp anında exp kasmamızı istememişler diyorum ama o zaman da diyorum madem bu kafar rpg yaptınız tam yapın koyun attributes kısmını ben cunning fulleyip tekleyeyim ama beni de tek kılıç hamlesi ile atomlarıma ayırsınlar  ;D
Roleplaying yap, oyunda da RP mevcut. Seviye bakımından yüksek ve donanım açısından iyi olan düşmanlara tek atamıyorsun ya da atmak istersen kendi donanımını geliştiriyorsun.

Bileğimizde bir çakı var diye tüm düyaya tek atacak halimiz yok ya  :)

benim hidden blade konusundaki tek şikayetim unity ve syndicate serisinde olan unique kill olmaması en basitinden örnek vereyim
fort ele geçirme görevlerinde bazı komutanlar odasında uyurken denk geliyoruz uyurken öldürdügümüz vakit ufak bi sinematikle taçlandırmak hiç fena olmazdı.Bide hidden bladein koldan çıktıgını pek göremedim ama oyun linç edilmeyi haketmiyor

Bana da saçma gelen şeylerden biri. Adama arkadan yaklaşıyorsun ya da uyurken yaklaşıyorsun hidden blade saplıyorsun boğazına ama sen 15 level o 20 level diye ölmüyor. İsterse 100bin level olsun boğaza sapladın mı bitti o iş :D

*

Çevrimdışı Nizamülmülk

  • Nizamı düstur edinin.
  • *
  • 1246
  • 1092'de kanımız aktı. Sıra onlarda!
    • Profili Görüntüle
    • Kişisel sitem! Beklerim.
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed: Origins İncelemesi (Yeni)
« Yanıtla #7 : 04 Mayıs 2018, 15:19:48 »
Gerçi uyuyanlara tek atmak lazım doğru. Ya koca oyunda buna mı takıldık ama gözünüzü seveyim. Kocaman bir eser var önümüzde yahu.

*

Çevrimdışı armutyus

  • *
  • 904
  • Kaç Saniyen Var?
    • Profili Görüntüle
    • Yohan Lorm
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed: Origins İncelemesi (Yeni)
« Yanıtla #8 : 05 Mayıs 2018, 18:53:36 »
Yani takılmak değil de saçma olmuş biraz. Oyun uzun zamandır gelen en iyi oyun bence de. Çok keyif alıyorum oynarken, hatta etrafta boş boş dolanmak bile keyifli. Oyunun hikayesi, atmosferi, karakteri gayet başarılı olmuş bence.

*

Çevrimdışı kratos

  • Son Of Krypton
  • *
  • 1593
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Assassin's Creed: Origins İncelemesi (Yeni)
« Yanıtla #9 : 24 Mayıs 2018, 08:19:07 »
Açıkçası ben bu oyunu çok beğendim. Verdiğim tek kuruşa üzülmedim. Devam oyununda eksilerini kapatabilirse harika olur. Oyunu denememiş olan arkadaşlar için ise kendi artı ve eksi listemi yazdım.

Artıları:
1-Bayek gerçekten seriye yakışır bir karakter olmuş.
2-Mısır'ı mükemmel yapmışlar. Her alanını karış,karış gezmek istiyor insan.
3-At sürmenin rahatlığı,koşma tuşunun kaldırılmış olması,tekne kullanımı,loot toplama kolaylığı vesaire derken rahata alışıyor insan. Maalesef başka oyunlarda bu konforu bulamıyorsunuz.
4-Grafikler ve atmosfer konusunda çok başarılı.
5-Skill ağacı dolu,dolu ve gerçekten işinize yarayan şeylerle doldurulmuş.
6-Oyundaki her silahin oynanışı farklı. Bu sayede kendi oynanış stilinizi çıkarabiliyorsunuz.
7-Oyunda ilerledikçe yeni aktivitelerin açılması. Örnek olarak Gladyatör dövüşlerini verebilirim.
8-Yüksek zorluk seviyelerinde gizlilik hayati önem kazanıyor.
9-Mısır Tanrılarına karşı yapılan savaşlar,günlük görevler,ölen oyuncunun intikamını alabilmek gibi görevler oyunun ömrünü uzatıyor.
10-Bayek'in çölde gördüğü seraplar çok ilginç ve çeşitli olmuş.
11-Hikaye Dlcleri oyunun süresini baya uzatıyor ve ana hikayeyi devam ettiriyor.
12-Çok dandik bile olsa günümüz olayının geri gelmesi.
13-Oyunun yan görevleri gerçekten güzel olmuş.
14-Kardeşliğin parmak kesme gibi adetlerinin nasıl oluştuğunu görebiliyoruz.

Eksileri:
1-Yan görevlerin çoğunda bir sinematik yok. Oyunun en büyük eksilerinden biri bu.
2-Müzikler serinin önceki oyunlarına göre zayıf kalmış.
3-Ana hikaye eski oyunların yanına bile yaklaşamıyor.
4-Oyunun en önemli yerlerini ikinci bir karakterle oynuyoruz. Bayek'i boşu boşuna koymuşlar hissi yaratıyor.
5-Oyun içi kazandığımız paraları çok az şeyde harcayabiliyoruz. Paranın bir önemi kalmamış.
6-Sürekli yanan oklar gibi eşyalar eklenmiş Oyun içinde çok işinize yarasa bile gerçekçiliği düşürüyor.
7-Piramit ve mezar keşiflerinde hep aynı şeyi yapıyoruz ve oyuncuyu gerçekten bayıyor. Daha ilgi çekici şeyler eklenebilirmiş. Potansiyeli harcamışlar resmen.
8-Oyunda giydiğimiz kıyafetler(outfit) çoğu kişiye hitap etmeyebilir.
9-Yapay zeka zayıf.
10-Oyun genel olarak çoğu AC oyuncusuna hitap etmiyor.


Not:Yazım hataları için kusura bakmayın. Mobilden yazmak zorunda kaldım.
« Son Düzenleme: 24 Mayıs 2018, 20:55:30 Gönderen: kratos »