Assassin's Creed Valhalla - Julien Laferrière Röportajı

  • 0 Yanıt
  • 831 Gösterim
*

Çevrimdışı kaskal

  • *
  • 1182
  • Barut - İhanet - Entrika
    • Profili Görüntüle


Toplanın! AC: Valhalla'dan yeni haberler

Geçtiğimiz günlerde oyunla ilgili "serinin en büyük oyunu olmayacak" denmişti. Çoğu arkadaşımız da bunu harita kapsamında değerlendirmişti. Biz ise hikaye odaklı düşünmüştük. Ancak oyunun yapımcılarından Julien Laferrière ile yapılan son röportajda oyunun haritasının Odyssey'in haritasından büyük olacağı belli oldu. Laferrière, Britanya'yı bütünüyle tasarlamakla kalmadıklarını bir de Norveç'in büyük bir bölümünü oyuna koyduklarını belirtti. Hikaye ile ilgili net bir açıklama yapılmamış olsa da gelen yeni haberler oyunun uzunluğu ile ilgili bize aşağı yukarı bir şeyler anlatıyor.

- Oyunda çok derin bir hikaye anlatımı olacak. Ülkenin farklı bölgelerinde farklı yaptırımlar uygulanacak. Farklı inançlar, farklı yaşam biçimleri olduğu için oyun kültürel çeşitliliğe sahip olacak. Bu, bazen isteğe bağlı içerik olarak oyuna yansıtılacak.

- Oyunda zincirleme görevler, özelleştirme seçenekleri, baskın partileri ve beceri ağacı bulunacak.

- Eivor üç ayrı beceriye göre geliştirilecek ancak diğer oyunlardaki gibi Assassin, Warrior ve Hunter olacağına dair bir açıklama yapılmadı.

- Eivor'un diğer oyunların ana karakterlerine göre daha farklı bir kişiselleştirme menüsü olacak. Karakterin acımasızlığı, nezaketi ya da adalet anlayışı oyuncuya bağlı olacak.

- Oyunda erkenden Norveç'ten ayrılacağız.

- İnşa ettiğimiz yerleşkemizde balık tutabilecek, avlanabilecek, uyuyacak ve savaş lordları ile konuşabileceğiz.

- Ardında etkileyici, tarihi, efsanevi ya da destansı hikayeler barındıran zorlayıcı bulmacalar olacak.

- Yan görevler tamamlanmadan da oyunun ana hikayesi bitirilebilecek.

- Yirmi beş benzersiz düşman çeşidi vaat ediliyor. Oyuncular minyon ve seçkin düşman çeşitleriyle karşılaşacaklar.

- Hidden Blade'in zamanlama sistemi olacak. Çok zor bir düşmana doğru zamanlama ile tek atılabilecek.

- Hem binek hayvanımız hem de gemimiz olacak. (İkisini de istediğimiz zaman çağırabileceğiz.) Oyuncular gemiye sinyal vermek için nehirlere yakın olmak zorunda kalacaklar. Gemi geldiğinde mürettebat atlayıp bizimle birlikte savaşacak. Drakkar özelleştirilebilir olacak.

- Kabileden sekiz kişi Drakkarda(Gemide) oyuncuyu takip edecek. Bunlar NPC, yan görev tamamladıktan sonra yanımıza aldığımız karakterler ya da oyuncunun kendi yarattığı Viking paralı askerleri mürettebatımız olacak.

- Gemi ile kıyı boyunca hareket edip haydut kamplarına, klanlara baskınlar düzenleyebileceğiz.

- Oyun karanlık çağlarda geçtiği için Neolitikler, Saxonlar ve Romalılar tarafından inşa edilmiş bir dünya sunacak ve bununla birlikte Britanya ve Norveçte hizipler, klanlar ve ordular yer alacak.

- Konsol için; oyunun kontrolleri Odyssey ve Origins kontrol şemasına benzer olacak.

- Önceki oyunlara göre çok daha farklı geliştirilebilir yaylarımız olacak. Oyun Eivor'un yayını geliştirmek için oyuncuyu kaynak bulmaya zorlayacak.

- Sosyal gizlilik geri geliyor.

- Kadın veya Erkek Eivor olarak oynamak oyun deneyimini değiştirmeyecek

- (En güzel haberi sona sakladık) Laferrière yarattıkları devasa dünya dışında gizli dünyaların da oyunda yer alacağını söyledi. Tabi burada Valhalla'yı mı kastediyor yoksa topraklarında farklı Cennet Parçaları barındıran ülkelerin belli yerleri mi kastediliyor bunun cevabını oyunculara bırakıyor.

Biz biliyoruz ki Vikingler zamanında İspanya, Afrika, Rusya, Istanbul gibi yerlere seyahat ettiler hatta tarihte ilk kez Amerika'ya ayak basan kaşifler oldular. Helix görevi ya da günümüz senaryosunun bir bölümü olarak karşımıza çıkmaması için hiçbir sebep yok.
“Eğer dünyada ölümün kendi paylarına düşen kısmıyla ve müthiş trajedileriyle, her günkü kahramanlıklarıyla, emperyalizme bitmez tükenmez darbeler indirerek, dünya halklarının artan nefretiyle emperyalizmin güçlerini parçalamak için iki, üç daha fazla Vietnam gün ışığına çıksaydı, geleceğe daha güvenli bakabilirdik!”