Gönderen Konu: Assassins creed revelations bitirdım :D  (Okunma sayısı 26423 defa)

Çevrimdışı altidore

  • Mercenary
  • *
  • İleti: 1936
  • hobaleeyy :D 1 aylık forum yasağım. geri döndüm :D
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassins creed revelations bitirdım :D
« Yanıtla #150 : 18 Kasım 2011, 20:07:52 »
Ona ben cevap vereyim :D

[spoiler]Animus Fragment topladığınızda Desmond'un anılarını oynayabiliyorsunuz. 100 tane var.[/spoiler]
animus island damı duruyor, yoksa istanbuldamı. hepsini aldığımızdamı oynuyoruz, yoksa teker teker alınca oluyormu. desmond'ın anılarını oynamak için toplar toplamaz kendiliğinden giriyormu yoksa biz bir yere mi basmamız lazım ??? ??? ???

Çevrimdışı Emrehan141

  • Computer Science
  • Genel Yönetici
  • Master Assassin
  • *
  • İleti: 4631
  • Work in the Dark to Serve the Light
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassins creed revelations bitirdım :D
« Yanıtla #151 : 18 Kasım 2011, 20:28:19 »
Ona ben cevap vereyim :D

[spoiler]Animus Fragment topladığınızda Desmond'un anılarını oynayabiliyorsunuz. 100 tane var.[/spoiler]
animus island damı duruyor, yoksa istanbuldamı. hepsini aldığımızdamı oynuyoruz, yoksa teker teker alınca oluyormu. desmond'ın anılarını oynamak için toplar toplamaz kendiliğinden giriyormu yoksa biz bir yere mi basmamız lazım ??? ??? ???

[spoiler] Animus Island'ta örneğin 15 tane toplayınca birini 30.da birini 45. de birini o şekilde ilerliyor Cristina görevleri gibi, Animus Island'ta yukarıya doğru çıkan bir yol var orada taşların arasında beyazlık var oradan giriyorsun[/spoiler]

Çevrimdışı umile

  • Suikastçı
  • Servant
  • *
  • İleti: 90
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassins creed revelations bitirdım :D
« Yanıtla #152 : 18 Kasım 2011, 20:46:55 »
Ona ben cevap vereyim :D

[spoiler]Animus Fragment topladığınızda Desmond'un anılarını oynayabiliyorsunuz. 100 tane var.[/spoiler]
animus island damı duruyor, yoksa istanbuldamı. hepsini aldığımızdamı oynuyoruz, yoksa teker teker alınca oluyormu. desmond'ın anılarını oynamak için toplar toplamaz kendiliğinden giriyormu yoksa biz bir yere mi basmamız lazım ??? ??? ???

[spoiler]bunları ezip ile oynarken topluyoruz toplam 100 tane 5 tanesi part 1 i 10 tane part2 yi 15 tane part3 ü açıyo ve öyle öyle gidiyio.. toplayınca bişey olmuyo bizim animus adasına dönüp bunları oynamamamız gerekiyor. oynanma ise fps olarak oynanıyo fakt bana saçma geldi böyle yapıcaklarına bunun yerine kısa videolar koyabilirlermiş :/[/spoiler]

Çevrimdışı altidore

  • Mercenary
  • *
  • İleti: 1936
  • hobaleeyy :D 1 aylık forum yasağım. geri döndüm :D
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassins creed revelations bitirdım :D
« Yanıtla #153 : 18 Kasım 2011, 20:48:40 »
Ona ben cevap vereyim :D

[spoiler]Animus Fragment topladığınızda Desmond'un anılarını oynayabiliyorsunuz. 100 tane var.[/spoiler]
animus island damı duruyor, yoksa istanbuldamı. hepsini aldığımızdamı oynuyoruz, yoksa teker teker alınca oluyormu. desmond'ın anılarını oynamak için toplar toplamaz kendiliğinden giriyormu yoksa biz bir yere mi basmamız lazım ??? ??? ???

[spoiler]bunları ezip ile oynarken topluyoruz toplam 100 tane 5 tanesi part 1 i 10 tane part2 yi 15 tane part3 ü açıyo ve öyle öyle gidiyio.. toplayınca bişey olmuyo bizim animus adasına dönüp bunları oynamamamız gerekiyor. oynanma ise fps olarak oynanıyo fakt bana saçma geldi böyle yapıcaklarına bunun yerine kısa videolar koyabilirlermiş :/[/spoiler]
peki bir tanesi açılınca haber veriomu

Çevrimdışı umile

  • Suikastçı
  • Servant
  • *
  • İleti: 90
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassins creed revelations bitirdım :D
« Yanıtla #154 : 18 Kasım 2011, 23:14:06 »
Ona ben cevap vereyim :D

[spoiler]Animus Fragment topladığınızda Desmond'un anılarını oynayabiliyorsunuz. 100 tane var.[/spoiler]
animus island damı duruyor, yoksa istanbuldamı. hepsini aldığımızdamı oynuyoruz, yoksa teker teker alınca oluyormu. desmond'ın anılarını oynamak için toplar toplamaz kendiliğinden giriyormu yoksa biz bir yere mi basmamız lazım ??? ??? ???

[spoiler]bunları ezip ile oynarken topluyoruz toplam 100 tane 5 tanesi part 1 i 10 tane part2 yi 15 tane part3 ü açıyo ve öyle öyle gidiyio.. toplayınca bişey olmuyo bizim animus adasına dönüp bunları oynamamamız gerekiyor. oynanma ise fps olarak oynanıyo fakt bana saçma geldi böyle yapıcaklarına bunun yerine kısa videolar koyabilirlermiş :/[/spoiler]
peki bir tanesi açılınca haber veriomu

evet haber veriyor.

Çevrimdışı mexobg

  • Suikastçı
  • Assistant
  • *
  • İleti: 327
  • Nothing is true, everything is permitted!
    • MSN Messenger - mexo_bg_bjk@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Assassins creed revelations bitirdım :D
« Yanıtla #155 : 18 Kasım 2011, 23:37:30 »
bu animus fragment leri topladığımızda içinde bişey yazıyormu yoksa öyle bayrak toplama gibi bişeymi buda

Çevrimdışı Alponero

  • Ulquiorra
  • Genel Yönetici
  • Master Assassin
  • *
  • İleti: 3421
  • Are You Afraid Of Me?
    • MSN Messenger - masal.1436@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
    • GameIslandTR
    • E-Posta
Ynt: Assassins creed revelations bitirdım :D
« Yanıtla #156 : 18 Kasım 2011, 23:50:22 »
bu animus fragment leri topladığımızda içinde bişey yazıyormu yoksa öyle bayrak toplama gibi bişeymi buda

Evet bayrak toplama gibi ama belli bi sayı toplınca Desmond görevleri açılıo işte öle bişi ama bence önceki oyunlardaki the thurt lar daha güzeldi hem bu desmond görevleri fps oldu için kötü oluyo  ;)


Çevrimdışı umile

  • Suikastçı
  • Servant
  • *
  • İleti: 90
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassins creed revelations bitirdım :D
« Yanıtla #157 : 19 Kasım 2011, 02:44:58 »
bu animus fragment leri topladığımızda içinde bişey yazıyormu yoksa öyle bayrak toplama gibi bişeymi buda

Evet bayrak toplama gibi ama belli bi sayı toplınca Desmond görevleri açılıo işte öle bişi ama bence önceki oyunlardaki the thurt lar daha güzeldi hem bu desmond görevleri fps oldu için kötü oluyo  ;)

katılıyorum sıkıcı ve çok basitler.. yani bari bitirdiğimizde video filan açılsada görsek neler oldğunu..

Çevrimdışı GrayWolf

  • Suikastçı
  • Soldier
  • *
  • İleti: 496
  • Bozkurt Dirilişi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassins creed revelations bitirdım :D
« Yanıtla #158 : 19 Kasım 2011, 18:12:08 »
Katılıorum çok gereksiz bi şey boş boş gezinioruz  desmond da kendi kendine konuşup anlatıo en azından hatırladığı şeyleri oynayabilirdik

Çevrimdışı slh1192

  • Reaya
  • Disciple
  • *
  • İleti: 499
  • Robert Downey Jr. !!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Assassins creed revelations bitirdım :D
« Yanıtla #159 : 20 Kasım 2011, 10:27:08 »
[spoiler=Ağır Spoiler]oyunda yusuf tazim ölüyomuş. sebebi nedir? ister özel, istersen burdan cevabını yazsan[/spoiler]
Arkadaşlar, okulların açılmasından dolayı, forumda pek aktif olamayacağım bilginize.


[spoiler=İmzalar]

Resmin gerçek sahibi ve yapımcısı olan Vyron Vass'a imzasını kullanmama izin verdiği için, ayrıca avatarı bana göre düzenlediği için Ekomar16'ya teşekkürler...

[spoiler=Özel Künye][/spoiler]

[spoiler=Iron Man]
[spoiler=Heroes][/spoiler]
[spoiler=Zırhlar :D][/spoiler]
[/spoiler]

[spoiler=Vyron Vass'ın Gerçek İmzası][/spoiler]
[/spoiler]