Genel Sohbet (Soru-Cevap Başlığı)

  • 361 Yanıt
  • 57187 Gösterim
*

Çevrimdışı assassinking12

  • яιη σкυмυяα
  • *
  • 2112
  • L-M$trato
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: AC: 1092 - Genel Sohbet (Soru-Cevap Başlığı)
« Yanıtla #10 : 11 Nisan 2012, 20:54:54 »
kafayı yiyecem lan günde 13 saat pcdeyim , okul 1hafta tatil zaten... 2.sınavlarım full 1 geldi, bu tatili iyi degerlendireceksin dio anam , babamlada felan konuştu dışarıda çıkarmıolar sabah 9'dan 10'a kadar ders çalışacan ama ödev yapmayacan ödevi ayrı yapcan diolar....Odamdan dışarı çıkamıom bende bütün gün önüme yarısı yapılmış testi koyup full oyun oynuom burada feln yazıom :D:D kafam şişti lan sabahları zaten kalkar kalkmaz direk oyunu açıom 4-5 saat sonra zaten kafam ağırlaşıo... bide bırakamıom ya ders çalışcam yada pc bende full pc takılıom öldüm valla ...:D

Off :

1-) İşin Çok Zor .
2-) Kaça Gidiyorsun?
3-) Ben Böyle Yapsam Babamla Annem Beni  :-X :-X :-X ;
Spoiler: Göster
HEADSHOOT'LAR!!
Yazmışsın. :D
Ekomar16'nın ileti sayısına hastayım

*

Çevrimdışı UndererK

  • *
  • 144
  • Ya Olduğun Gibi Görün, Ya da Göründüğün Gibi Ol.''
    • MSN Messenger - Under_erK_96@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
Ynt: AC: 1092 - Genel Sohbet (Soru-Cevap Başlığı)
« Yanıtla #11 : 14 Nisan 2012, 22:37:10 »
beyler benim sorum hamachi ile olacak. hamachi ile ac:r'yi multi oyanabilirmiyim ? ac:b orjinal onda sıkıntı yokta ac:r daha orjinal alamadım da.


Spoiler: The Fire Of 1092 • Göster

*

Çevrimdışı iso2055

  • Everybody Lies
  • *
  • 5570
    • MSN Messenger - isa__akdemir@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
    • Facebook
    • E-Posta
Ynt: AC: 1092 - Genel Sohbet (Soru-Cevap Başlığı)
« Yanıtla #12 : 15 Nisan 2012, 00:15:07 »
Usta Naptın Sen Orjinal Olmadan Sen Daha MP'ye Giremiyon Hamachi Falan Ne Diyon :)

I'M BACK :P Kinda

*

Çevrimdışı UndererK

  • *
  • 144
  • Ya Olduğun Gibi Görün, Ya da Göründüğün Gibi Ol.''
    • MSN Messenger - Under_erK_96@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
Ynt: AC: 1092 - Genel Sohbet (Soru-Cevap Başlığı)
« Yanıtla #13 : 15 Nisan 2012, 00:40:04 »
Usta Naptın Sen Orjinal Olmadan Sen Daha MP'ye Giremiyon Hamachi Falan Ne Diyon :)
iyice açıklıyayım :)

Benim Orjinal Assassin's Creed Brotherhood Var O yüzden AC:B Multiplayer Oynayabiliyorum Fakat Daha Elimde Orjinal AC:R Yok.

Hamachi Diye Bişey Duydum Oyunları Multiplayer Oynatıyormuş.

Bende Size Soruyorum Hamachi İle AC:R MP Oynayabilirmiyim Diye?

(Dilerim ki Yeterince Açıklayıcı Olmuştur :) )


Spoiler: The Fire Of 1092 • Göster

*

Çevrimdışı iso2055

  • Everybody Lies
  • *
  • 5570
    • MSN Messenger - isa__akdemir@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
    • Facebook
    • E-Posta
Ynt: AC: 1092 - Genel Sohbet (Soru-Cevap Başlığı)
« Yanıtla #14 : 15 Nisan 2012, 00:50:48 »
Bende Şunu Diyorum Hamachi Sadece Belli Bir Ağ Sistemi Oluşturur Oyuncuları Birleştirir Ama AC Gibi Bi Seride Böyle Bi Şey Olmaz Buna Göz Yumulmaz Adamlar Boşamı Yaptı Güvenlik Sistemini :)  Hamachi Sadece Aydındaki Bi PC İle Van'daki Bi PC Nin Beraber Counter Oynamasına Yarar O Kadar :)

I'M BACK :P Kinda

*

Çevrimdışı Retardo

  • *
  • 477
  • ''İmbecille''
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: AC: 1092 - Genel Sohbet (Soru-Cevap Başlığı)
« Yanıtla #15 : 15 Nisan 2012, 01:05:23 »
Yerel ağ üzerinden (LAN) oynanan oyun var,oynanmayan var.Ac ''iyiki'' bunlardan biri değil..
Kaplamalar yükleniyor...





PC Uplay İD:hiddenBtch

*

Çevrimdışı UndererK

  • *
  • 144
  • Ya Olduğun Gibi Görün, Ya da Göründüğün Gibi Ol.''
    • MSN Messenger - Under_erK_96@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
Ynt: AC: 1092 - Genel Sohbet (Soru-Cevap Başlığı)
« Yanıtla #16 : 15 Nisan 2012, 03:11:54 »
teşekkürler bilgi için


Spoiler: The Fire Of 1092 • Göster

*

Çevrimdışı assassinking12

  • яιη σкυмυяα
  • *
  • 2112
  • L-M$trato
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: AC: 1092 - Genel Sohbet (Soru-Cevap Başlığı)
« Yanıtla #17 : 15 Nisan 2012, 13:11:10 »
Hamachi Genelde Valve Oyunlarında İşe Yarar ;)
Yazmışsın. :D
Ekomar16'nın ileti sayısına hastayım

*

Çevrimdışı Assassin The Ahmet

  • *
  • 1096
  • Devlet-i Ebed-i Müddet !!!
    • MSN Messenger - ahmetertas2109@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
    • Beni YouTube da Takip Edin !
Ynt: AC: 1092 - Genel Sohbet (Soru-Cevap Başlığı)
« Yanıtla #18 : 21 Nisan 2012, 12:35:34 »
ARKADAŞLAR GİF-AVATAR YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM DA ŞÖYLE BİLDİĞİNİZ İYİ BİR PROGRAM VARSA SÖYLER MİSİNİZ  ;) ;) ;)
Artık Kendi Kanalımda Sizinle Birlikteyim Bana Ulaşmak İçin:



Follow Us !!!

Ynt: AC: 1092 - Genel Sohbet (Soru-Cevap Başlığı)
« Yanıtla #19 : 21 Nisan 2012, 12:43:02 »
Photoshop. ;)


Bence şu ana kadar çıkmış en iyi oyun olacak.