Connor kimmiş be !

  • 53 Yanıt
  • 9601 Gösterim
*

Çevrimdışı Davinci

  • *
  • 4685
    • Profili Görüntüle
Ynt: Connor kimmiş be !
« Yanıtla #40 : 06 Haziran 2012, 16:52:38 »
Dilimde tüy bitti ya, daha Connor'a kendi elimizle bi adım bile attırmadık; hele bi durun tanıyalım iyice şu adamı sonra isteyen sever istemeyen sevmez ama bu kadar acele etmeyin eleştiri için ya :-\
Adam haklı beyler :)


Benimde demek istediğim bu.Yani Connor'ı tanımıyoruz ama herkez Connorcı oluyor.

*

Çevrimdışı Şahkulu

  • değil, Allah'ın Kulu
  • *
  • 2406
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Connor kimmiş be !
« Yanıtla #41 : 06 Haziran 2012, 17:02:55 »
Dostum o connar'cı olanlar hep yeni oynamaya başlayanlar 2.oyun çıkmadan Altairciler bizi nasıl görüyorlarsa biz de onları şuan öyle görüyoruz :

*

Çevrimdışı Davinci

  • *
  • 4685
    • Profili Görüntüle
Ynt: Connor kimmiş be !
« Yanıtla #42 : 06 Haziran 2012, 17:10:27 »
Altair ve Ezio çok uzun zaman geçiridik.Ama Connor  ???

*

Çevrimdışı rahman17

  • Originz
  • *
  • 3380
  • Hayatı satın alamazsınız.
    • ICQ Messenger - 10000001
    • MSN Messenger - archdevil19@outlook.com
    • AOL Instant Messenger - kerem_ayvaz@aol.com
    • Yahoo Instant Messenger  - kerem_ayvaz@yahoo.com
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Connor kimmiş be !
« Yanıtla #43 : 07 Haziran 2012, 16:15:27 »
Kıyafetinide de beğenmedim connor'un.Ne biçim suikastçi kıyafeti o :( Tam bir hayalkırıklığı :'( :'(

*

Çevrimdışı Bakkal_Gazi

  • *
  • 84
  • Nothing Is True. Everything Is Permitted
    • Profili Görüntüle
Ynt: Connor kimmiş be !
« Yanıtla #44 : 13 Haziran 2012, 21:27:41 »
Kıyafetinide de beğenmedim connor'un.Ne biçim suikastçi kıyafeti o :( Tam bir hayalkırıklığı :'( :'(
Bence kıyafet gayet güzel hem eski oyun gibi olmayacak karakter de dahil kökten değişti oyun değişik bir deneyim olacak bence

*

Çevrimdışı EmWiLWiZaRD

  • *
  • 378
  • I'm ready for the fight, and fate
    • MSN Messenger - eneserturk@windowslive.com
    • Profili Görüntüle
Ynt: Connor kimmiş be !
« Yanıtla #45 : 14 Haziran 2012, 16:41:27 »
Ezio her zaman kral zaten :D ben sadece Ezio'nun olduğu oyunları oynadım. 1'i oynamadım yani. 3'ü de oynamayacağım gibi görünüyor...  :-X

*

Çevrimdışı MyCreed

  • *
  • 598
  • "-Hiçbir şey doğru değil, her şey mümkün."
    • Profili Görüntüle
Ynt: Connor kimmiş be !
« Yanıtla #46 : 14 Haziran 2012, 16:48:04 »
Emin ol ki ilk oyundaki sadeliği ve hikayeyi diğer oyunlarda bulamazsın.
Spoiler: Göster


*

Çevrimdışı EmWiLWiZaRD

  • *
  • 378
  • I'm ready for the fight, and fate
    • MSN Messenger - eneserturk@windowslive.com
    • Profili Görüntüle
Ynt: Connor kimmiş be !
« Yanıtla #47 : 14 Haziran 2012, 16:50:11 »
hiç düşünmedim oynamayı :) evde dvdleri var da yüklemedim ve yüklemeyeceğim. Ezio olmadan asla!

*

Çevrimdışı sharpshooter

  • *
  • 1035
  • nothing is true, everything is permitted
    • MSN Messenger - assasin.berk@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
    • assasin.berk@hotmail.com
    • E-Posta
Ynt: Connor kimmiş be !
« Yanıtla #48 : 14 Haziran 2012, 17:00:20 »
bütün serilerini oynadım ben , AC3'e inş.. tam yerinde kalan hikayenin mantıklı bi şekilde devamını yaparlar , yoksa cidden eski zevki alamadığım için AC'yi tümden bırakırım..sadce revelations'a kadarını sıkıldıkça oynarım...
Spoiler: Göster


Spoiler: Göster




*

Çevrimdışı MyCreed

  • *
  • 598
  • "-Hiçbir şey doğru değil, her şey mümkün."
    • Profili Görüntüle
Ynt: Connor kimmiş be !
« Yanıtla #49 : 14 Haziran 2012, 17:05:07 »
Altair'den Ezio'dan alamayacagın daha farklı şeyler var.
Spoiler: Göster