İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - Çağrı YENİÇERİ

Sayfa: [1]
1
Not: Bu mesaj içeriği yönetim tarafından değiştirilmiştir.


Assassin’s Creed Revelations’ı beklerken geçen günler daha zorlaşmaya başladı. Ama dayanacağız, farklı arayışlarla daha kolay ulaşacağız o güzel güne… Forum üyelerinden Çağrı YENİÇERİ, gerçek bir suikastçı şirketini tespit etmiş. Bu şirketi siz de çok iyi biliyorsunuz. Popüler ve teknoloji dalında koşturuyor. Çağrı’nın tespitleri bir yana sizlerin de bu tür tespitlerde bulunmasını arzuluyoruz.

http://www.assassinscreed1092.com/?p=2300


Spoiler: Göster
evet beyler yalnış duymadınız assassinler için çalışan bir şirket keşfettim hemde evimde , bende istemeden destek olmuşum onlara sattıkları bir ürünü alarak buyrun resimler .... ,







şaka bir yana bu paranoyaklaşma evresinde tuzum olsun istedim en son Achilleus da suıkastçı yapmıştık hatta cem yılmaz bile şüphelendirdi bizi :D ...... biri bizi durdursun diyoruz resmen hepsini açığa çıkardık adamlar suıkast yapamıcaklar bizim yüzümüzden :)

2
Genel Sohbet / beyler bir el atın size zahmet !
« : 25 Temmuz 2011, 16:36:26 »
iyi forumlar öncelikle ,

site içi bir konu hakkında yardım isticektim sorun şu ki sitedeki hiç bir videoyu izleyemiyorum tamamen beyaz gözüküyor videonun yüklü olduğu kısım. bu nasıl düzelir bilen bi arkadaş yardımcı olursa sevinirim....

bir de youtube'a da masaüstü pc'm den giremiyorum sayfa görüntülenemiyor veriyor fakat işin acayip kısmı şu ki modeme cep telimden bağlanınca çok rahat giriyorum youtube'a ..... yine bilen anlayan bi kardeşim yardım ederse sevinirim sağolun şimdiden....... :)

3
beyler iyi forumlar özellikle ben bunu daha önce bir iki topic altındaki yorumlarda da söyledim sonra TheTurk kardeşim sağolsun codexleri çevirince yine dikkatimi çekti.... Altair codex page 18 de ''korkarım bizler damgalı çılgınlar olarak anılacağız...'' diyor. Sanırım bu damga ac 2 de ezionun parmağına bastığı sonrada acb de bizim assasinlermize bastığımız damga fakat şöyle bir şey var ne acb de nede revelations trailerda ezio nun sol elindeki bu damgadan eser yok ki bize o damga ac2 de vurulmuştu ve kurukafa şeklinde görebiliyorduk....... sizce bu unutulan bi hata mı ? böyleyse söyleyelim şunu düzeltsinler..... şahsen benim çok gözüme batıyor........... :D

4
Assassin's Creed / Assasin Creed Orjinal ( yardım )
« : 18 Haziran 2011, 17:51:00 »
Beyler İzmirde oturup elinde ac 1 in orjinali olan varmı satmayı düşünürmü ? bizzat arabayla gelip alcam hem tanışmışta oluruz :D kartla falan netten alış veriş yapmak istemiyorum yada izmirde bu oyunun orjinalini bulup alabileceğim bi yer varsa söylerseniz sevinirim eski oyun bulunmuaz falan ......korsanı getirdi komşu esnaftan bi arkadaşım kuduse girince atıyor çektiğim eziyete değmez herhalde orjinalinin fiyatı :D

Sayfa: [1]