İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - iso2055

Sayfa: [1] 2 3 ... 587
1
Oyunu oynamadım ama çıktığı gün tamamını izledim ;D ( Ah param olacaktı ) Animus içinde geçen hikaye alıştığımız bir suikastçi hikayesi bir tek artık iki karakter olduğu için biraz değişik tutmaya çalışmışlar karakterler ve aralarındaki ilişki vasat yani benimde ikizim var durumu anlarım da :D bu kardeş/ikiz olayında düzgün durmamışlar oyunun bazı sahnelerinde Supernatural gibi hissettirmedi değil ama genede hikaye olarak bakarsak vasat hiç tatmin olmadım combat sistemi Unity'ye göre biraz daha kolaylaşmış ama yinede 10-15 kişinin arasına dalmak cesaret istiyor yan görevler olarak bakarsak pek bir çeşitlilik yok ama beni en çok sıkan mutsuz eden hikayenin vasatlığı oldu 6/10 oynamayı düşünmüyorum :/

2
kardeş oyun çıktı bitirdik herkes biliyor bunu yapımcılar geliştirme aşamasında söylemişti bunu
gördüğün gibi herkes bilmiyo kardeşim burda herkesin bilgisayarı bu oyunu oynuycak güçte değil insanlar oynamasa bile bu tarz paylaşımlarla az da olsa bilgi ediniyolar forumlarda paylaşmak bilgi edinmek amacıyla var zaten
Oyun daha PC platformuna çıkmadı ;D

[spoiler]


Yani araya 1-2 easter egg atmışlar villasına falan giriyoruz ama yani konuşmada bitiyor o kadar büyük bir şey yok

3
FIFA Bile PC'mi Zorlayacak Sistem Gereksinimleri İstiyor :'( ( Ekran Kartı Açısından Diyorum Yetiyor Ama Seneye Çıkmaz )

4
Çıkmamış oyuna nasıl mod yapılıyor :D yapılsın hoş, güzel de nasıl ? :D

5
Bir Şirketin Hatalarından Ders Alması Önemli Tabi Umarım Bir Daha Böyle Durumlarla Karşılaşmayız


Watch Dogs'un Hikayesi İdare Ederdi :D 2. Oyun Çıksa Oynarım ( Tabi İlk Oyunun O Hali Kabul Edilemez(Genede Satın Alıp Oynadım :D) ]

6
@Gene Lane
Şaheser Watch Dogs... Allah da seni güldürsün kardeş ahahah :D
Oyun Gösterdikleri Gibi Olsaydı Şaheser Olurdu Da :D Neyse O Grafiklere De Razıyım O Arabaların İbreleri Çalışmıyor Ya O Bitirdi Beni İşte :D

7
@iso2055
Hoşgeldin reyiz :D
Hoşbulduk :D



Artık PC Oyunlarına O Kadar Değer Vermiyorlar Ubisoft Örnek Olarak ( 1-2 Oyun Ama Olsun Genede ) GTA IV'ten Sonra Bu Optimize Olayı Çok Sıkıntı Çıkartmaya Başladı Üstüne Bide Ekran Kartı Firmalarına Özel Geliştirilen Oyunlarla Falan PC Kısmını Bayağı Yaraladılar ( Mesela Oyun NVidia Destekli Bende AMD Var Bende Oyun Daha Ağır Oluyor ) Genede PC MASTER RACE :D

8
Şu Film Bi Çıksaydı Da Kim Oynarsa Oynasın :D ( Kaç Yıldır Geliyor Diye Haber Yapıyorlar :D )

9
Bence sadece Batmobile değil, Teknolojik olan herşey fazlasıyla abartılmış. Robotları filan görünce 'nooluyoruz' dedim  :D
Yani Ben Daha Çok Abartma Değilde Mekaniklerini Sevmedim Batmobile İle Girdiğimiz Savaşlarda Çizgilerde Durma Önüne Gelene Ateş Et Tarzı Bir Durum Olmuş Hiç Böyle Tanıtmamışlardı Yada Riddler'ın Puzzlelarında İzlediğim Adam Beceriksiz Olabilir Ama Yani Bende Pek Tanıttıkları Gibi Bir Heyecan Yakalayamadım Hikaye Güzel Gidiyor Ama Ona Bir Şey Diyemem :D Mekanikleri Hoşuma Gitmedi Birde Bu PC'deki Sıkıntısı ( Sanki Bir GTA IV Olacakmış Gibi :D )

10
O değilde birileri benim kaliteli firmalarla bir sorunum olduğunu düşünüyordu. Nerede o birileri? :D Firmalara fazla güveniyorsunuz ve abartıyorsunuz. Zaten Batmobile'i bu kadar gözümüze soktuklarından belliydi bir şeyler. Geçen sene Batmobile'i eleştirdiğimde elli tane laf yemiştim ve şimdi ise herkes benimle aynı fikirde. :P

Edit: Beni tanıyanlar bilir ne kadar Batman sevdiğimi ancak ona rağmen tarafsız gözle bakabiliyorum ben. ;)
Batmobile Fazla Abartılmış Bence :D Videolardan İzlediğim Kadarıyla Kullanması Hiç Hoş Değil :D

Sayfa: [1] 2 3 ... 587