İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Şahkulu

Sayfa: [1] 2 3 ... 213
1
Genel Sohbet / Ynt: Merhaba, ben geldim
« : 05 Kasım 2016, 08:27:41 »
Hacı özelden darbe yapın ulan >:(
Özelden yapmadığımı nereden biliyoruz? -Ezio Auditore-,Şahkulu filan ortadan birden kaybolmadı sonuçta.

Hocam bak 2 yıldır olabildiğince az giriyorum bırak artık yoluma gideyim ben de, bırak şu tutsaklık bitsin siteye dönüp bakan namert. Sadece biraz gün ışığı istiyorum, insanlarla konuşmak . Mahzen soğuk AC karın doyurmuyor :'( benden 24 saat sonra haber alamazsanız takipçilerimi sokaklara davet ediyorum, devrim zindanlarda başlayacaktır.

2
Selam olsun buradan yazanlara soguk bir kasim sabahı bende guzel bir tebessüm bıraktınız. Bi şey yazmaya da gerek yok tabi bence. Tekerrürler kendini kanıtlıyor tabiki illaki bir şeylerimi okumak isteyen varsa ara ara gelip forumdaki hal ile ilgili uzun uzun bi kaç ileti atmıştım kaçırmış olanlar onları okuyabilirler. Hemen geçmişimin başında olsa gerek çok ileti atmadım.

3
İstanbul / Ynt: Suikastçı Kasası
« : 23 Temmuz 2015, 02:12:23 »
Beni alabiliyor musunuz? ^^

4
Video Çalışmalarınız / Ynt: Oyun Fragman Çevirilerim
« : 16 Haziran 2015, 04:36:05 »
+1 Sub

5
Ubisoft merkezine bir kamyon snickers mı yollasak? O kimsenin beğenmediği AC3'ün bile ne efsane cinematic trailer'ı vardı...

6
Gökhan emeğine sağlık. Gece gece uğraşmışsın sağolasın. İlk açıklanmadan öte gelişen şeyler yok dersem haksızlık yapmış olurum. Dövüş sistemini biraz daha yaklaştırmışlar kabul edilebilir bir hıza ki önemli bir etmen. Onun dışında AI zeka bakımından biraz daha umut veriyor ancak hala vahim olan bir şey var AI'ın tepkisizliği veya etkileşimsizliği. Yanından araba geçiyor pat bi hamle geriye ışınlanma, adam tarafından itiliyor AC:R'dekinden daha az bir tepkisellik, veya ölüm sahnesinden sonra pek fiziksel olmayan davranışlar, dövüşlerdeki plastiklik olmuyor hocam evet bunlar küçük ayrıntılar ama birleşince oyunda o çok emek ve kapasite harcadıkları gerçekçilik kayboluyor.

Hikaye konusunda da yine pek tatmin olamadım. Evet ilginç bir dönem ancak yeterli mi, cidden tek amacımız londrayı tapınakçıların elinden kurtarıp sosyalist devrim yapmak mı? Nerede günümüz hikayesi, Nerede tarihsel olayları yedirmek, AC Tarih oyunu yoksa dönemi yeniden yaşama oyunu mu?

7
Assassin's Creed Syndicate / Ynt: Jacob Fyre
« : 13 Mayıs 2015, 00:12:26 »


Yeni karakterimizin resmi ortaya çıktı!

Süper ya... Şaka maka bu oyunda o kadar grafikleri kısmışlar artık bug görmemiz gerektiğini düşünüyorum.

8
Assassin's Creed Syndicate / Ynt: Canlı Yayın
« : 13 Mayıs 2015, 00:10:11 »
 Emekcan keşke seni Ubisoft'a alsalar çünkü bu oyunun senin anlattığın seviyede yapabileceklerini sanmıyorum. Burada ana kaçırdığımız şey AC serisini diğer serilerden ayıran özelliğinin olmaması. Yani Günümüz hikayesi ve aoe etrafında gelişen olaylar. AC3'ten sonra her çıkan oyunda ha geldi ha gelecek bekledik durduk ama ilerlemiyor kardeş. Olay şu AC4'ten zevk aldım ama bir korsan oyunu olduğu için aldım bir suikastçi oyunu olduğu için, AC:Unity'de PC'mi yükselttiğimden epey beklentim vardı ancak sadece grafik ve birkaç özel bölüm dışında zevk alamadım o da GTX850'ye sahip olduğum içindi yani ortalama bir ekran kartım olsaydı onlardan da zevk alamayacaktım.
 Olay şu ubisoft dese biz korsanlık hakkında oyun yapacağız, ya da londrada çete hayatını anlatan bir oyun yapacağız tamam kabulüm sonuçta bunlardan aşağı yukarı bir beklentimiz var. Ama bunların başına Assassin's Creed ekliyorsa beklentiler değişiyor. Hani ben bir AC oyununda desteksiz kısa bir aşk hikayesini tartışmak istemiyorum. Minevra ne yapacak onu tartışmak istiyorum. Bir de bazı konseptler var sadece üstüne yoğunlaşınca adam gibi oyunlar çıkıyor. Misal Battlefield Hardline'ın PAYDAY yanında solda 0 kalması gibi. Çete muhabbetinin de bir AC oyunu için çok da uygun bir konsept olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta gameplayde gördüğün gibi mermiye kafa atan karakterlerimiz kafaya bi bıçak atınca tık yerde :)

9
Assassin's Creed Syndicate / Ynt: Canlı Yayın
« : 12 Mayıs 2015, 19:40:46 »
Dürüst görüşümü yazıyorum zaten Unity rezaletinden sonra da pek umudum kalmadı. İş bu post aşırı derecede eleştiri içermektedir.

*Tezcanlı bir ana karakter ne beklenmedik ve kadar özgün. Sarı kafalı bi abimiz vardı hatırlayamıyorum ama ona hiç benzemiyor.
*Her oyun bu "hidden" blade'e bi icat çıkıyoruz ama bi türlü tutmuyor. Ne yapalım ne yapalım hadi bu sefer rope dart'ı koyalım demişler. Silahdır,oktur,darttır bunlar tutmamıştı zaten. Yakında hidden blade'e bazuka falan koyarlarsa hiç şaşırmam.
*AI yine evlere şenlik ne bileyim bıraksan o kadını orada 1 saat silahıyla bekler adamın başında. Bu arada tabi işine o kadar konsantre ki 5 metre öteden koşarak 120 kiloluk bi adamın üstüne atlayan "suikastçimize" hiç takmıyor.
*Bıçak fırlatmayı geri döndürmüşler, süper ya aslında düşününce bizi hiç uğraştırmasınlar biz parmağımızı bi yere uzatalım o adam ölüversin.
*Tabi o dönem halk alışık böyle şeylere ne bileyim yanındaki adama bıçak fırlatıp ölüyor onlar da aaa tüh.
*Oyunu daha oynanabilir yapalım diye hızlandırmışlar. Ama sanki kung-fu simulatöre dönmüş bu ne lan ip man gibi yumruk atıyor. Bu mu yani hatalarınızdan çıkardığınız sonuç. Bu mu eksik olduğunuz nokta.
*Ha bu arada über yenilik diye sundukları araba kovalamaları AC2'den pek farklı da değil yani.
*Silahlar baya efektif yine ne bileyim 5 metreden vursa yine kimsenin kılının kıpırdadığı yok herhalde kurşungeçirmez yelek falan o zaman çıkmış. Veya ubisoft ac3'ün sonundaki desmond'a diss atıyor. :D Şaka maka şu oyuna M&B With Fire & Sword'daki silah mekaniklerinin benzerini getirmedikleri sürece silah koymasınlar absürtlükten öte değil. (Ha bu arada yıl 1870ler hani artık millet otamatik silah yapmaya başlamış)
*Grafikler AC:Unity'den bir adım ötede değil ve hala her saç telini ayrı ayrı render yapmak gibi saçmalıklar devam ediliyor. Bravo ubisoft süper ders alınmış.
*Sanırsam parisi alıp az griye boyamışlar londra çıkmış. Hani haritasından tut binalara kadar. Bir iki saray atarlar araya tabii
*Çevreyle etkileşimli ölümde resmen kahkaha attım bu ne lan hitman blood money bile daha kaliteli işler yapıyor.
*Ve en sinir olduğum günümüz hikayesinden yine bir tık yok bu ne lann....
-----
Tabi hep kötü özelliklerini sayacak değilim iyi özellikleri de var misal.... şapkasına çıkarıp totosuna koyması da var.

10
Five Night at Freddies bile daha az yüzeysel...

Sayfa: [1] 2 3 ... 213