İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - furkanfg112

Sayfa: 1 2 [3] 4 5 ... 42
21
Boşuna ümit etmeyin derim ben. O kadar vaatlerde bulundular şöyle olacak böyle olacak uçacak forum uçacak!! şeklinde, sonra ne oldu? Forum 3 aylığına kapandı ve çöp halde geri geldi. Sonra yine vaatlerde bulundular, yeni as yönetici aldık patlacak forumu aktiflikten ölecez filan. Aradan 4 ay civarında zaman geçti. Bi Assassin's creed yazısı ekleyip bıraktılar. Forumda gerçekten emek harcamış birkaç kişi haricinde as ve diğer yöneticilerimizden iz yok, Talha abimiz ise dota 2 de gavurlarla laf yarıştırmakla meşgul.

22
Umarım film vizyon tarihine kadar o kadar değişir ki bundaki atmosfer tamamen kaybolur. Cyborg leş, Flash rezillik, Aquaman se hala Drogo. Marvel'ın tüm filmlerinden gene iyi ama o ayrı mesele. :-\
Aquaman dışında sıkıntım yok valla benim. :D Tam Biscolata erkeği olmuş. Tabii Cyborg yerine Green Lantern ve Shazam ikilisini tercih ederim. ::)
Onlar zaten ilerde gelecek diye biliyorum ama Martian Manhunter'u dışarda bırakmazlar umarım.
Martian'ı bir tek ben mi sevmiyorum yav? :D

Evet (öhm)



23
TV/Sinema / Ynt: Bu Diziye Kesin Başla
« : 03 Ağustos 2016, 00:02:22 »
Yaprak dökümü.

Kratos Yorumu: You Have Failed This Forum!

24
Ana karakter, ana karakter olmaktan çok ana karaktere yardım eden tiplere benziyor. (Bu nasıl bi cümle lan  :D)

25
Bütçeni söylememişsin ama ben gtx960+ i5 4460 kullanıyorum. Unity'i orta Syndicate'i de yüksek ayarlarda kasmadan bitirdim. Ben denemedim ama Gta 5 i de ultra ayarlarda çalıştırdığı söyleniyor. Hem fiyatı da uygun bir bak istersen.

26
Fragmanda müzik değil de eksik başka bir şey daha var sanki. Amatörce olmuş gibi geldi bana fazlaca. Film tabii ki farklı olacaktır ama ne bileyim çok şey göstermeyelim açık vermeyelim derken sanki fan fragmanı yapmış gibiler.  :D

27
Yuh be daha çıkalı bir hafta olmadı  :o

28
7/10

Metal Gear Solid

29
5/10 (1.6 tadını veremedi bana  :D)

World of Warcraft

30
3/10

Heroes of the storm

Sayfa: 1 2 [3] 4 5 ... 42